Jump to content
Ann

God brugtvognsforhandler

Recommended Posts

Den forhandler jeg kendte er lukket, og jeg skal meget snart bruge en god brugt bil, helst BMW - men i hvertfald noget der er lige så dejligt at køre i.

Jeg vil kun købe gennem en autoriseret forhandler, helst en med eget værksted. Er der nogen i kan anbefale? Det skal jo helst være et menneske man kan stole nogenlunde på. Indtil videre har jeg kun hørt om forhandlere man IKKE skal henvende sig til.

 

Tips modtages. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Har kigget... de skal være lidt mere brugt end det. Deres brugte biler er fra 2016, og der er ingenting under en kvart million. 

Det er vel næppe den eneste brugtbilforhandler der har en BMW holdende. Jeg vil blot ikke købe privat. 

Er der nogen forhandlere der har et ordentligt ry? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Altså når du siger autoriseret, så er det mærkets egne forhandlere (eks. BMW) men de har sjældent noget holdende som ikke er tæt-på-ny-brugt...

Der er masser af brugtvognsforhandlere som har BMW holdende, men så er de ikke autoriserede...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo den jeg kiggede på - ikke en bil under en kvart million. Det er slet ikke det budget jeg er ude i. Jeg skal bruge en brugt bil. Ikke en udstillingsmodel. Men tak alligevel.

Jeg må bare kigge mig rundt i Skåne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, Ann skrev:

Det var jo den jeg kiggede på - ikke en bil under en kvart million. Det er slet ikke det budget jeg er ude i. Jeg skal bruge en brugt bil. Ikke en udstillingsmodel. Men tak alligevel.

Jeg må bare kigge mig rundt i Skåne. 

Jeg tror vi taler forbi hinanden. Du vil gerne have en brugt BMW, men ikke til de priser BMW sælger dem til... Så er dit valg jo at gå til en ikke-autoriseret for det...

Haggenäs Auto i Hörby har vidst lidt forskelligt BMW at vælge imellem, og de har også et pænt rygte (af både personlig erfaring og fra flere kammerater)
 

Og som indskydelse kan jeg sige at de priser du synes er så sky-høje hos BMW er ikke fordi det er udstillingsmodeller (i hvert fald ikke dem allesammen) men at en lettere brugt BMW er en dyr bil :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...