Jump to content
sup3rior

Julehygge 2016

Recommended Posts

Hej folkens,

Hvad siger I til at vi gentager sidste års success med en gang julehygge for de voksne i Malmö?

Formen kunne være som de andre arrangementer vi har haft hvor dem som har lyst mødes til en god gang aftensmad, mens resten kan hægte sig på senere på en bar inde i byen?

Hvis der er stemning opretter jeg en afstemning omkring dato, men tænker medio/ultimo november så det ikke forstyrrer alt for meget i folks familietraditioner :)


//Anders

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Så går vi efter den 25/11 :)

Da Rådhuskällaren satser på julbord (á 525 kr./næse) foreslår jeg at vi finder et andet sted. Mandos Steakhouse kunne være et forslag?
Kom frisk med idéer. Bare husk der skal være noget kaninfoder til Daniel :)

Tidspunktet kunne være klokken 18 - 18.30 afhængigt af hvad der passer folk og så bagefter videre på Pickwick Pub?

Og til sidst, nogen der har kontakt med @victor@secpoint.com og kan høre om han vil med? Evt. også @hsahirf?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
På 30/10/2016 at 23:10 , Gio skrev: Samme dag som vores afdeling på TV 2 holder julefrokost i Kbh.

Sent from my iPad using Tapatalk

Vi er bare gode til at ramme den pokkers TV2 julefrokost :)

Tja...heldigvis er det, logistisk set, også en del nemmere at komme hjem fra Toldboden i Kbh, endt et eller andet gustent sted i Malmö.

Hvis man da ikke bliver skudt på vejen, eller kørt over af en brændende bil

Sent from my iPad using Tapatalk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, Gio skrev:

Tja...heldigvis er det, logistisk set, også en del nemmere at komme hjem fra Toldboden i Kbh, endt et eller andet gustent sted i Malmö.

Hvis man da ikke bliver skudt på vejen, eller kørt over af en brændende bil emoji6.pngemoji12.png

Sent from my iPad using Tapatalk

Glem nu ikke håndgranaterne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
På ‎30‎-‎10‎-‎2016 at 20:04 , sup3rior skrev:

Da Rådhuskällaren satser på julbord (á 525 kr./næse) foreslår jeg at vi finder et andet sted. Mandos Steakhouse kunne være et forslag?
Kom frisk med idéer. Bare husk der skal være noget kaninfoder til Daniel :)

Tidspunktet kunne være klokken 18 - 18.30 afhængigt af hvad der passer folk og så bagefter videre på Pickwick Pub?

Hvad siger folket?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
7 timer siden, sup3rior skrev:

Jeg har bestilt bord til 7 personer :)

Og det er lige blevet bekræftet til 18.30 den 25/11 :)

Til dem som ikke har mit telefonnummer, smid en PM så du kan give besked ved forsinkelse/anden uforudset hændelse på dagen så vi ikke sidder og venter på dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
On 09/11/2016 at 4:38 PM, sup3rior said:

Og det er lige blevet bekræftet til 18.30 den 25/11 :)

Til dem som ikke har mit telefonnummer, smid en PM så du kan give besked ved forsinkelse/anden uforudset hændelse på dagen så vi ikke sidder og venter på dig :)

Perfekt. Takker for arbejdet med at etablere event'en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...