Jump to content
Markowitch

Nordnet overførsel fra DK til SE ændret

Recommended Posts

For et par dage siden fik jeg DKK ført tilbage til min danske bank. Nordnet oplyser at de har lukket deres danske SEB konti, men har ikke angivet en alternativ metode til at få DKK ind i sit svenske depot. 

Jeg har i mange år benyttet Nordnet til at overføre DKK fra DK til mit svenske depot hos Nordnet. Normalt har jeg overført til SEB's danske konti 5295 0010 0035 12 og som modtagertekst angivet mit depotnummer. Efterfølgende har jeg vekslet DKK til SEK hos Nordnet og overført pengene fra det svenske depot til min svenske bankkonto. 

Hvad mon man skal gøre nu for at få en overførsel igennem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Det kräver at du har et danskt nordnet depot.

Det du skal göre er:

1 - Sät dine DKK ind i det danske depot

2 - Be Nordnet (via en besked) at overföre dine DKK til din DKK konto i ditt svenske nordnet depot

3 - Du veksler selv fra DKK till SEK når du vil via ditt svenske depot....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen af jer som har forsøgt med den nye konto logic som Nordnet benytter i dag i DK ??

Alle DK depoter har et konto i Danske Bank - måske virker konto opbygningen også for Svenske depoter ??

Reg.nr.: 9490

Konto: <DEPOT_NR> - fyld op med foranstillet 0'er så længden er på 10 decimaler.

fx 9490 000123 4567

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...