Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Januar 2017

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20).

Først til Mølle princippet gælder.

Tid: Lørdag d. 28. Januar 2017 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden.

Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen)

Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering.

Bekræftede deltagere:
Bananas
Sup3rior
Dannemare
Mads

DABP
Hillsurfer
Mikael
Victor

Kommer måske:

Mad: Forslag modtages i tråden.

Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...)

Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne.

Redigeret af sup3rior
Flere deltagere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg foreslår, at de der vil med, overfører til mig via MobilePay (DKK 850), så jeg kan booke pladserne samlet, så vi ikke risikerer at komme til at sidde spredt for alle vinde: https://bokning.dreamhack.se/?p=purchase4&product=1495&category=0

PM for at få mobilnummer til MobilePay...

Foruden Mads og jeg selv kan jeg have 2 med i bilen, hvis nogen vil køre med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
19 timer siden, dannemare skrev:

100% klar på Dreamhack.

P.S.: ARK koster de næste par dage blot €9.23. Slå til!: http://store.steampowered.com/app/346110

 

Det ser spændende ud, men jeg kommer ikke til at smide penge efter en udvikler der udgiver DLC imens spillet stadig er i "Early Access". De burde få det gjort færdig først, det andet lugter langt væk af et moneygrab :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
On 1/2/2017 at 0:49 PM, HillSurfer said:

Det ser spændende ud, men jeg kommer ikke til at smide penge efter en udvikler der udgiver DLC imens spillet stadig er i "Early Access". De burde få det gjort færdig først, det andet lugter langt væk af et moneygrab :-)

Nu ikke så meget pjat. Bare kom i gang med at spille. Tjek din Steam inbox. Julemanden har været forbi...

https://ark-servers.net/server/74727/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
18 timer siden, dannemare skrev:

Mads og jeg booker pladser til Dreamhack senest ultimo næste uge.... guys, send PM og bed om mit tlf til MobilePay-overførsel...

Jeg skal lige dobbelttjekke at vi ikke holder ferie der så vi undgår for meget krise på hjemmefronten :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...