Jump to content
bonne

Handledning af MC

Recommended Posts

Jeg er blevet bidt af at køre MC. Har haft et par timer, og har nu indkøbt ALT MC udstyr. Mangler kun selv kortet og MC'en.

Men vennekreds er primært i Danmark, så jeg har lidt svært ved at finde handledare. Men jeg tænker, at der måske er nogle herinde, der kunne tænke sig at give en hånd med? I så fald vil jeg gå ud og købe en MC (-:

Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

YES!!!

I am in!!! Hvornår starter vi?   ?

Ja. MC er SÅ fedt. Jeg skal have købt en MC. Ved du også, hvad man skal kigge efter især når man som jeg er 2m? Jeg er blevet anbefalet noget touring - f.eks, BMW F700GS som start MC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hey.

Jeg kan tidligst hjælpe dig i april da min MC pt er adskilt da den skal males. ;)

Det er ikke så vigtigt hvilket mærke og model du vælger....det vigtigste er at du sidder godt. Det er jo lidt svært at afprøve om du sidder godt over en længere periode da du ikke kan prøvekøre den.

Jeg ville vælge en midlertidig som du kan acceptere og så så når du er klar, kan du vælge en du føler dig hjemme på.

Inden vi kan køre sammen skal vi også på handleder utbildning sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
2 hours ago, Carsten H said:

Hey.

Jeg kan tidligst hjælpe dig i april da min MC pt er adskilt da den skal males. ?

Det er ikke så vigtigt hvilket mærke og model du vælger....det vigtigste er at du sidder godt. Det er jo lidt svært at afprøve om du sidder godt over en længere periode da du ikke kan prøvekøre den.

Jeg ville vælge en midlertidig som du kan acceptere og så så når du er klar, kan du vælge en du føler dig hjemme på.

Inden vi kan køre sammen skal vi også på handleder utbildning sammen.

Ok - jeg havde håbet at have kortet i april engang... jeg er ret utålmodig. Måske kan jeg køre med nogle andre indtil du er klar. Sig til... (-:

Nej, man skal ikke have utbildning når det er MC... kun med bil. Med MC kræves der blot at handlederen er 25 år (tror jeg det er) og har haft kortet i mindst 5 år.

Med MC er det ret simpelt. Og man kan køre på hver sin MC eller på samme. Men ikke bil/MC.

Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...