Marraffay Posted August 31, 2011 Report Posted August 31, 2011 Er på udkig efter lidt blandet hifi... receivere, højttalere og hovedtelefoner osv... Leder efter en hifibutik hvor man kan opleve produktet INDEN man køber det. Men hvilke butikker ligger i Malmø hvis man ser bort fra Elgiganten, SIBA osv?
Marraffay Posted August 31, 2011 Author Report Posted August 31, 2011 Yes, i know, men udover den så :)
briped Posted August 31, 2011 Report Posted August 31, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben.
Pede Posted September 1, 2011 Report Posted September 1, 2011 Hifi Skåne, Spångatan 4, en lille sidegade v/ Triangeln. En rigtig hifi biks med personale der rent faktisk ved noget.
credde Posted September 1, 2011 Report Posted September 1, 2011 Lagde mærke til at der var en eller anden Hi-Fi butik nede i nærheden af Turning Torso da jeg kørte rundt dernede i sidste uge. Jeg kan dog ikke huske hvor eller hvad den hed. Det var ikke Hi-Fi klubben. Det må vist være: http://www.hificenter.se/ på Citadelssvägen 32 du tænker på.
Marraffay Posted September 1, 2011 Author Report Posted September 1, 2011 Smukt, så har jeg lidt at gå efter! Tak for tips'ne!
Recommended Posts