Jump to content

Recommended Posts

Posted

"Frakørslen ved tårnby og ned af de små gader der" Doh? Han har da taget den med 300 km/t gennem tunnelen og hjem! :) ps. Jeg troede at du altid kørte audi Rikke :D

Posted
Nej jeg brugte BMW'en som flugtbil...havde 3 asylansøgere i bilen og de sad med 12 poser coke oppe i tarmen alle 3. Så havde lidt travlt...
Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2:
Posted

Ved det godt B, men jeg stoler sgutte meget på de BMW'er dér.... Havde det været en Land Rover derimod.....!

Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2:
Posted

Ha, fed jagt. Hvad faen er det for et sprog politiet bruger om sine medborger?? Kalder en bilist for psykopat, fordi denne kører til siden i nødsporet. Der er vist flere betjente der er psykopater end alm. borgere. De håbede nok de kunne få lidt mere spænding ud af den tur. Snydt igen :) Syntes dog ikke det er i orden at smutte fra en ulykke.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...