ronny85 Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 http://retardo.dk/videos.php?id=5080 Ja en svensk indreg. m3. Videon er lidt gammel!
skallstorp Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 Tror du at nogen ville indrömme det, hvis det var?
biz Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 "Frakørslen ved tårnby og ned af de små gader der" Doh? Han har da taget den med 300 km/t gennem tunnelen og hjem! :) ps. Jeg troede at du altid kørte audi Rikke :D
Rikke Rost Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 Nej jeg brugte BMW'en som flugtbil...havde 3 asylansøgere i bilen og de sad med 12 poser coke oppe i tarmen alle 3. Så havde lidt travlt...
ronny85 Posted April 6, 2013 Author Report Posted April 6, 2013 Rikke: Hvad med de 4 andre, som du skulle "modtage" ved danmarks grænse:)
bananas Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 Nej jeg brugte BMW'en som flugtbil...havde 3 asylansøgere i bilen og de sad med 12 poser coke oppe i tarmen alle 3. Så havde lidt travlt... Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2:
Rikke Rost Posted April 7, 2013 Report Posted April 7, 2013 Ved det godt B, men jeg stoler sgutte meget på de BMW'er dér.... Havde det været en Land Rover derimod.....! Amatør! - der kunne have været en mere på bagsædet og 2 mere omme i bagagerummet! :th2:
splint Posted April 8, 2013 Report Posted April 8, 2013 Ha, fed jagt. Hvad faen er det for et sprog politiet bruger om sine medborger?? Kalder en bilist for psykopat, fordi denne kører til siden i nødsporet. Der er vist flere betjente der er psykopater end alm. borgere. De håbede nok de kunne få lidt mere spænding ud af den tur. Snydt igen :) Syntes dog ikke det er i orden at smutte fra en ulykke.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now