Jump to content
ronny85

Kæmpe shopping center (Gekås Ullared)

Recommended Posts

Vi har været der en enkelt gang - det er ganske enkelt et frygteligt sted. Man kan nok finde noget til gode priser - men også meget som ikke er specielt godt og meget af tvivlsom kvalitet. Hvis du elsker Ikea når der er flest mennesker eller suse rundt i Bilka i myldretiden vil du måske syntes det er sjovt. Ellers bliv væk. Det er meget svensk på godt og ondt - hvis du har prøvet de andre "tingel-tangel" butikker vi har herovre. Bare større. Når fruen skal nævne noget positivt om stedet er det de 5 body'er vi købte til vores datter som hun brugte den første tid efter hun var født - som var af fin kvalitet. Men nok næppe noget som retfærdiggør køreturen. Jeg ville vælge at bruge min weekend på noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
men hvad med nogle eksempel' date=' fx. hvad koster fladskærme der, så man kan sammenligne, om det kan betale sig at køre der[/quote'] Jeg kan ikke huske om de har fjernsyn - men hvis de har er det sådan "udvalgte modeller på tilbud". Kør i Media Markt som Gio forelår! I øvrigt kan jeg anbefale de nye Samsung Smart TV hvis du er ude efter noget med apps i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er tv, så et MediaMarkt sgu for dyrt, med mindre de lige har et tilbud. Men hvis de har et tilbud så fremgår det også på www.prisjakt.se prisjakt er altid et godt sted at sammenligne priser. Der er app til Android og sikkert også til iPhone. Sendt fra min Nexus 4 med Tapatalk2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Avancen i DK er lavere end i Sverige på tv, hardware osv. ,-) Gekås har kun "lige nu tilbud" og man kan ikke regne med at den ting de har nu, også er der i morgen da de køber stort ind. Syntes dog det er værd at besøge, det er vel en del af kulturen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været der... og vi kørte hurtigt igen! Der var SÅ MANGE mennesker! Så skal man derop igen, bliver det helt sikkert udenfor sommerferien. Jeg syntes der var en del ting der var billigere end i foretningerne, så tog hvad jeg lige kom forbi. Men kan desværre ikke sige noget om fladskærme osv. kostede, nåede slet ikke dertil, der var som skrevet ALT FOR MANGE mennesker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har været der 2 gange uden at købe noget. Jeg synes det er vildt opreklameret og jeg var ikke imponeret over priserne på det jeg kiggede på.
+1 Allerede da jeg så køen for at komme IND løb jeg skrigende bort...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Har aldrig selv været der, men nogle jeg kender, har været der. De siger, at det er meget billigt - og de bor i DK og kørte til Ullared kun for det. Elektronik... det er min erfaring, at det er billigst i DK - tjek edbpriser.dk, hifipriser.dk osv. Vh, Lars.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
men hvad med nogle eksempel' date=' fx. hvad koster fladskærme der, så man kan sammenligne, om det kan betale sig at køre der[/quote'] Jeg tror at fladskærme og anden elektronik findes billigst på nettet. Som pendlere har vi endda muligheden for at tjekke både Danmark og Sveriges onlinebutikker med hensyn til hvad der er billigst. Det er jo heller ikke sjovt at skulle køre helt til Gekås, hvis noget er gået galt med den elektronikvare man har købt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Gekås er et kæmpestort discount-varehus, med forskellige andre forretninger liggende udenfor. Et godt råd er, at skrive en dosmerseddel på, hvad det er man står og mangler derhjemme - ellers risikerer man impulskøb, og så kan det være ligemeget. Jo længere en dosmerseddel, desto bedre... for Gekås har billige priser, men det er mest på husholdningsartikler og tøj (ingen mærkevarer) det kan betale sig at købe. Man kan snildt slippe afsted med besparelser på 30-50 procent i forhold til priser i Malmø. Hvad elektronik angår, så ligger NetOnNet også i Ullared, lige udenfor Gekås. Der ligger også andre forretninger, f.eks. et erotik-outlet med alt til sexlivet. ;) Gekås kan kombineres med andre ting. F.eks. ligger Grimeton lidt nord for Gekås - en tidligere transatlantisk radiostation der er med på Verdensarvslisten. Er man til lækkert anrettet fisk, så er Laxbutiken i Heberg et besøg værd (ligger lige ved motorvejen), hvor man for 195 kroner kan gå ombord i sommerbuffeen, der er tilgængelig mellem klokken 12 og 18.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er et fint sted, men det er rigtigt at der er temmeligt mange mennesker, så hvis det er en hyggelig tur hånd i hånd med kæresten man er ude efter, så er det nok ikke lige her man skal tage hen, men for ren shopping synes jeg det er godt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...