Jump to content
sup3rior

Øresundslan Juli 2014

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 2. August 2014 fra klokken 12 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Menace Nico_Idskov Dadane26 Dannemare DABP PartymanDK Victor@secpoint.com Kommer måske: Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (300m), Green(200m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Forslag modtages gerne. SC2 og Left4Dead plejer at være på menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Er vi ude i' date=' at lørdag d. 2. august faktisk er en meget bedre dato? :tongue2:[/quote'] Jeg skal lige dobbelttjekke med min personlige kalender (dvs. fruen da jeg overhovedet ikke kan finde ud af at holde styr på private aftaler), så jeg vender tilbage med svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal lige dobbelttjekke med min personlige kalender (dvs. fruen da jeg overhovedet ikke kan finde ud af at holde styr på private aftaler)' date=' så jeg vender tilbage med svar :)[/quote'] Den 2/8 er fin med mig... Så mangler vi bare at høre fra Nico og Menace :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har Frederik ellers siddet og regnet fremad på hvornår din kone har fri og så kan du ikke gøre det bedre end et måske ;)
hehe, jeg har 2 børn, der har føsdag omkring denne måned så ,-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...