Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej jeg har kig på et hus i Sverige, som har en status som "friligganda villa". Mit spørgsmål går på: må jeg bruge dette hus som fritidshus og altså ikke bo i huset men bo i DK. Kan ikke rigtig forstå logikken med de svenske boformer...

På forhånd tak!

Posted

Jeg tror stadigvæk at visse kommuner kan have regler for det. Der var snak om dette for nogen år siden, men om loven blev ændret ved jeg ikke. Ring til kommunen og spørg. Stol ikke på hvad mægleren siger. Der er også stadigvæk kommuner der skal have en attest fra hjemlandet på at man er en ordentlig borger! 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...