Hejsa,
Ville bare dele mine dårlige erfaringer med Nannys catering.
Til min sidste fødelsdag bestilte vi mad fra Nannys catering til 35 menesker, hvor der desværrer ikke blev leveret det vi forventede.
Der var ikke nok mad, udbringningen var sket med en formel 1 ræser, idet maden på fadene lå mast op i et hjørne, sidst men ikke mindst havde de glemt at levere brødet med, som vi desværrer kun opdagede bagefter, da de havde rigelig travlt med at komme ud af dørene igen, jeg ringede til deres nr som desværrer var på svare.
Hvad gør man så, man tager på tanken og tømmer deres brød afdeling :) og drikker sig stiv :)
Det skal dog siges at den mad der var, var god. Og nej vi var ikke 35 mænd på plus 150 kilo der åd for vildt. Det var et normalt publikum, som jeg havde bestilt buffé til....
Det var bare mine bitre erfaringer....