hej
Jeg har gennem noget tid arbejdet i en dansk virksomhed som også har en afdeling i Helsingborg. Men hvis jeg skal afsættes i SE er det så noget jeg skal holde øje med i en kontrakt såsom ferie, sygdom, overarbejde, kørepenge eller noget andet.
Lånen ved jeg godt der er nogle kursforskel og nogle skattemæssige ting med, men ud over alt det hvad skal man så passe på med?