tak for jeres svarer og ideer.
Vi sidder med trøjer og uld strømper på. Da varmmesteren kom havde jeg lige lavet mad - derfor kan det være at hans måler sagde at det var varmer end hvad det plejer at være + vi har købt en ekstra radiator som var på hele natten. Det kommre til at ses på el-regningen, men har en lille baby på knap 7 uger, så skal nødig have at hun bliver syg.
Nu har ejendommen fået så mange klager fra andre beboer at de har hængt en seddel op i elevatoren at vi ikke skal kontakte kundeservice mht varmen fordi at de ved at den er gal. det er først iorden engang i feb hvor fedt er det! men så er vi i det mindste klar til at tage imod næste vinter! så heldigvis er det ikke kun mig der synes at det er for koldt.