Så er der hermed truffet følgende beslutning, som jeg håber alle kan leve med (og som indtil videre får stor opbakning), da vi ellers kan ende med at "administrere" os selv ihjel:
Der bestilles fælles mad som foreslået (hovedret + naan)... Vi skal nok sørge for, at der er noget for enhver smag....
Prisen bliver udreget efter MC Mandens model: "Summen divideres med det antal mennesker der dukker op = samme pris for alle"
Drikkevarer bestilles og betales separat, da det ellers hurtigt bliver uoverskueligt - regner med at folk er tørstige .... :th2: Derfor er det nok en meget god idé at tage kontanter med...
Super... Glæder mig til at se jer alle ;)