Hej!
Da vi sidste år flyttede til Malmö, da optog vi af forskellige årsager lån til huskøbet i vores danske bank (ikke anbefalelsesværdigt:rolleye: ). Nu er vores situation så ændret, og vi vil så gerne have flyttet lånet til en svensk bank. Men dette ligger ikke lige til højre ben. Det viser sig, at da huset er købt med et dansk lån, så er de svenske banker ikke villige til at låne os penge til udbetaling af det danske lån, dette de jo ikke kan tage pant i huset. Overtagelse af et lån over grænsen er ej heller en option! Er der nogen af jer der kan hjælpe med gode råd?