Jump to content

Search the Community

Showing results for tags 'internethandel'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Fora
    • Indkøb
    • Om Øresundsdebatten
    • Off Topic
    • Arrangementer
    • Samkørsel
    • Banker og økonomi
    • Øresundsbroen og færgerne
    • Sundhed og velvære
    • Mad og drikke
    • Politik
    • Sprog
    • Arbejde udføres/ønskes udført
    • Køb, Salg & Udlejning
    • IT & Telefoni
    • Fri Debat
    • Forsikringer
    • Husdyr
    • Børn,Forældre og Skole
    • Virksomhedsejere
    • Kultur
    • Sport
    • Job og Uddannelse
    • Skåne
    • Skat
    • Bil, MC og Båd
    • Bolig
    • Foreningen Øresundsborger
  • LOKALFORA
    • Bunkeflostrand
    • Helsingborg
    • Kävlinge
    • Lund
    • Malmö
    • Oxie
    • Skurup
    • Staffanstorp
    • Svedala
    • Trelleborg
    • Vellinge

Calendars

There are no results to display.


Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


AIM


MSN


Website URL


ICQ


Yahoo


Jabber


Skype


Interests


Location


Biography


Location


Interests


Occupation


displayname

Found 1 result

  1. Hej, Jeg håber at i kan hjælpe mig, men jeg står i en situation hvor jeg ikke har 100 % styr på de Svenske toldregler. Når man bestiller varer via internettet uden for EU, hvordan er reglerne så? Min tolkning er at man kan bestille vare til maks 1500 SEK uden at skulle betale told, moms, afgift, skat osv. http://www.tullverket.se/innehallao/i/internethandel/internethandelbestallavarorfranettannatland.4.3a7ecf261459ea29e006dc.html Er det korrekt forstået at man må bestille varer til maks 1500 SEK?
×
×
  • Create New...