Linea 10 Anmeld indhold Skrevet May 2, 2005 Hej - er der nogen af jer forældre der kan "anbefale" en læge til min datter på 9 måneder - just in case! :p Vi flytter snart til Vellinge så det skulle gerne være deromkring.... Takker ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Nå... ikk`! Der er åbentbart ingen der kan hjælpe - øv. Så må jeg jo selv finde én og tage det derfra....:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Der ligger et sundhedscenter herude. Der var vi blevet kaldt ind med Lukas og det gik af sig selv. Tror det er noget automatisk når du flytter til kommunen... Der er åbentbart ingen der kan hjælpe - øv. Så må jeg jo selv finde én og tage det derfra....:o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Linea 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2005 Hej Brian - okey, så vil jeg afvente og regne med at jeg høre noget, når vi er flyttet til Vellinge. Tak for svar :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites