kiki 10 Anmeld indhold Skrevet January 19, 2006 Jeg er en pige på 18 år som bor i malmø (tæt på mobilia og svågertorp) i øjeblikket går jeg hjemme og regner med at starte på pædagogisk grundudd. januar 2007. jeg har gode erfaringer med børn og vil meget gerne tilbringe mere tid sammen med børn. jeg kan tilbyde min hjælp om dagen indtil jeg starter på skole, hvorefter jeg kan tilbyde min hjælp aften og weekend. jeg passer gerne børn i alle aldre. Madlavning mv. er intet problem. håbeer at høre fra jer. Mvh. Jill tlf. +45 3171 2909 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Lena Anmeld indhold Besvaret April 26, 2006 hej Jill. Jeg tænker på om du har fået jobs på tilbudet om børnepasning? Jeg vil gerne hører mere om dig.. Fra dig. Vi leder efter en ansvarsfuld pige til at passe felix på 16 mnd en gang imellem aften og weekend. Vi har ingen familie i nærheden, så det kniber en gang imellem. Lad hører fra dig. Lidt mere om dig selv og hvad du forventer som betaling i timen. mvh lenat@ofir.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kiki 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2006 børnepasning Hej Lena jeg har fået lejlighed på frederiksberg i dk. da jeg arbejder i vuggestue/børnehave der. Men min kæreste bor stadig i malmø så jeg er her dog stadig engang i mellem. mvh jill Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guma 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2006 Jeg er en pige på 18 år som bor i malmø (tæt på mobilia og svågertorp) i øjeblikket går jeg hjemme og regner med at starte på pædagogisk grundudd. januar 2007. jeg har gode erfaringer med børn og vil meget gerne tilbringe mere tid sammen med børn. jeg kan tilbyde min hjælp om dagen indtil jeg starter på skole, hvorefter jeg kan tilbyde min hjælp aften og weekend. jeg passer gerne børn i alle aldre. Madlavning mv. er intet problem. håbeer at høre fra jer. Mvh. Jill tlf. +45 3171 2909 Hej Kiki. Jeg har sendt privat meddelse til dig. Mvh, Güllü Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kbs_1973 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2006 Børnepasning Hej Kiki. Vi er en lille familie her i Malmö som bor i Söderkullar. Vi har brug for en pige til at passe vores lille datter på 1½ år nogen gange om morgnen eller om aftnen. Hvis du er intresseret vil vi meget gerne høre fra dig også for at høre hvor meget du tager i timen for din service. Venligst kontakt os på tlf.+45 2335 1222 Vi ser frem imod at høre fra dig. Mvh. Kim,Valeria & Naomi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites