Jump to content
jazzy

Træfældning

Recommended Posts

Jeg har et stort grantræ som skal fældes' date=' kunne nogen evt fortælle hvem der gør sådan noget, og ikke mindst hvad sådan en hedder på svensk?[/quote'] Det gør "en eller anden med en sav" (pas på huset). Prøv at søge på trädfällning. Evt. trädgårdsskötsel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne være behjælpelig, hvis jeg kan. Lige pt. arbejder jeg næsten i døgndrift, men hvis det ikke haster helt vildt burde vi kunne finde nogle timer til det indenfor et par uger. Jeg må lige understrege at det er helt privat, og ikke i firma-regi whatsoever, så jeg har ingen forsikring hvis træet skulle baldre ned i huset! Det fordrer at der mindst er plads nok til at træet rent faktisk kan lægge sig ned i fuld størrelse, for jeg ejer heller ikke noget klatregear til at tage det i småbidder.. Til gengæld har jeg en fed motorsav med 24" sværd, hvad Freud så ellers ville kunne få ud af det :cool: Har prøvet at fælde træer før, dog ikke i gigantstørrelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gerne være behjælpelig, hvis jeg kan. Lige pt. arbejder jeg næsten i døgndrift, men hvis det ikke haster helt vildt burde vi kunne finde nogle timer til det indenfor et par uger.
vores træ ligner sådan et her: Juniperus communis. På dansk er det en ene. Det er ikke forfærdeligt stort og det kan nok godt ligge ned ind mod huset uden at det gør skade. Dog står det op af et hegn men jeg tror ikke at det er i vejen. Hvis du en dag har tid og lyst kan du muligvig kigge forbi og vi kan finde en pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, jeg troede at det var et kæmpe grantræ :o Prisen bliver ikke så voldsom. Jeg vil bare gerne have dækket diesel for kørsel og benzin til saven.. Sender PM med mit tlf.nummer. Hvis du ringer i starten af næste uge kan vi prøve at finde ud af noget indenfor en rimelig tid. Jeg ved sjældent særligt længe i forvejen hvilke dage jeg får fri til "normal" tid, men vi kan se på det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...