Jump to content
julle

Oxie<->Nørrebro

Recommended Posts

hej så skal jeg begynde at arbejde igen efter et års barsel øv. er der en eller flere der vil køre sammen jeg skal møde 730 på nørrebro har ik noget i mod at være der en 1/2 time før. og jeg har fri 1530 om fredagen kl 15 eller kun den ene vej. jeg har bil, men der hvos jeg arb er det ik til at parkere men så kan jeg cykle resten af vejen hvis det er. mvh julle:th2:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Fandt I pasning?? Hej Julle, Jeg er nysgerrig om I fandt pasning til jeres barn. Er selv lige startet på arbejde efter barsel, og håber at Kbh Kommune snart stiller noget til rådighed.... Ang. kørsel, så afhænger det af om jeg får institutionsplads - og hvor.... Kommer muligvis til at køre fra Oxie til Kbh. (Nørreport) Mvh BetinaC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

vi har fået en aupair pige fra d. 1 okt det var den biligste løsning. håber det bliver godt, så bliver vi nok os bedre til svensk. jeg har os bil hvis det er jeg har bare ikke råd til at køre ovre alene hver dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Tilføj...