Hej
Jeg har lige svaret på et andet indlæg om termin i foråret, men kan nu se, at Suzann, som startede den, er herinde også. Så nu melder jeg mig på banen - kan jeg osse være med?
Min søn er født den 4. november 08, men skulle være født den 19. februar 09, så selvom han er 4½ måned nu, er han ikke større end hvis han var født til tiden. Så det må alligevel være her, jeg hører til...
Håber på at høre fra jer,
Nanna