Jump to content

Pippien

Members
  • Antal indlæg

    28
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

About Pippien

  • Fødselsdag 25-06-1976

core_pfieldgroups_99

  • Location
    Bunkeflostrand
  • Occupation
    Lærer

Pippien's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Er der nogle gode input til lækker catering i Malmö-området. Ca. 30 gæster til frokostbuffet - lækkert og indbydende! Jeg har set tråden fra 2007, men tænkte der måske var nogle nye oplevelser at dele ud af? /Nanna
  2. Hej igen Øv, jeg er ikke stoppet på arbejde endnu, så det kan jeg desværre ikke. Har min sidste arbejdsuge tilbage. Hvis I mødes igen, vil jeg rigtig gerne være med. /Nanna
  3. Hej Jeg vil da rigtig gerne være med til at mødes om noget hygge og "hvad vi ellers kunne finde på - baby-arangementer". Jeg bor i Bunkeflostrand, Annestad, sammen med min mand og vi har en dreng på 2 år i forvejen. Vi har boet her i fire år. Jeg har termin med nummer to den 31.3. Det kunne være dejligt at have nogen at mødes med, når baby-hverdagen melder sig. Er også med på at mødes inden. Prøver lige at melde mig på facebookgruppen også. Kh. Nanna
  4. Fantastisk, det gør jeg!
  5. Hej Joan m.fl. Det vil jeg også rigtig gerne være med til. Jeg har godt nok født i november, men min søn skulle være født den 19. februar 2009, så han følger udviklingsmæssigt den termin og er jo så på alder med din datter, Joan. Jeg synes, det kunne være super hyggeligt med en lille mødregruppe at mødes med, så lad os da endelig få gang i noget - hvis ikke I allerede er i gang? Jeg bor i Bunkeflostrand sammen med min mand og min søn, som er vores første. Vi arbejder begge i Danmark - men jeg er selvfølgelig på barsel nu. Glæder mig til at høre fra jer, Nanna
  6. Hej Jeg har lige svaret på et andet indlæg om termin i foråret, men kan nu se, at Suzann, som startede den, er herinde også. Så nu melder jeg mig på banen - kan jeg osse være med? Min søn er født den 4. november 08, men skulle være født den 19. februar 09, så selvom han er 4½ måned nu, er han ikke større end hvis han var født til tiden. Så det må alligevel være her, jeg hører til... Håber på at høre fra jer, Nanna
  7. Mødregruppe - yes! Hej Suzann Det lyder da super hyggeligt - vil jeg gerne være med til. Jeg kan se, der er en anden tråd med termin i foråret (april 09), hvor der er en del indlæg, måske det kunne kombineres... Jeg skulle have haft termin den 19. februar 2009, men fødte 3½ måned for tidligt, så egentlig er min søn 4½ måned nu, men udviklingsmæssigt følger han sin terminsdato. Derfor er det sjovest for mig at følges med nogle, der bliver født nu. Mon du stadig er interesseret, selvom dit indlæg er nogle måneder gammelt? Mange hilsener Nanna
  8. Hej. Er der nogen, der kender nogle priser på leje af bus med chauffør i Sverige (Skåne)? Også meget gerne anbefalinger af konkrete busselskaber, der duer. Nanna.
  9. Nice! Tak for det. Det må jeg prøve af.
  10. Hej. Er der nogle, der ved, om der der findes en kosmetologskole el. lign. billige tilbud til skønhedsbehandling i Malmö a`la Inter Clinitique (Heidi Sommer) i København ? /Nanna.
  11. Vi er osse med Vi vil også gerne være med til at fejre noget Sankt Hans / Midsommer den 23. Joakim & Nanna.
  12. Pippien

    Hyldetræer

    Super! Så kommer jeg bare og plukker lidt, når de er modne til saft ;-)...
  13. Pippien

    Hyldetræer

    Hej. Nogen der ved, hvor der er nogle hyldetræer henne? /Nanna.
  14. Prøv med: ½ A-38 ½ kærnemælk lidt sukker lidt vanillesukker Evt. citron (Evt. mixet med frosne jordbær - så blir den mums...) Det er easy-peasy og smager dejligt af sommer. /Nanna.
  15. Hej. Jeg er begyndt at træne i Friskis och Svettis på Ön i Linhamn, og er udemærket tilfreds med det. Men jeg kunne godt bruge en træningsmakker at følges med bare en gang imellem. Er der nogle tøser, der træner dernede, der kunne være interesseret i det? /Nanna.
×
×
  • Tilføj...