Pga. forsikring? Hvor meget sparer I hvis du selv står som ejeren af bilen?
Hvad koster bilen?
Jeg tror at du vil selv være ejeren af bilen, fordi du er bange for hvis I ikke bliver kærester en dag, beholder han bilen og du mister dine penge? Du stoler ikke på ham. :):)
Hvilke sparetider? Hvad snakker du om? :)
Maden er blevet billigere...
Benzinen er blevet billigere...
Renten er høj....men du bor til leje, hvis jeg kan huske?
:):)
http://fpn.dk/mad/article1496252.ece
Prøv....www.sunddebat.com ---> Søg og skriv DinBil (Din bil), tryk knap Start. Så lærer du noget nyt i dag :)
http://www.motorcenter.se/ i Skurup
DINBIL Syd (Audi Malmö) og Peter Bilcentrum i Hörby :thumbdown
:thumbdown
Man kan godt læse sig frem til at du er fra Lolland!
Har du ikke set Amin Jensens show hvor han gør grin ad danskere...
"Hvis vi skulle betale 99% i skat så vil vi stadig synes at det er helt OK."
Nej, det er fordi hans far sagde til ham at han skal finde et andet sted at bo i.
Derfor har han ikke råd til Porshe mere...
Da han havde Porshe boede han hos sin mor og far og der skulle han ikke betale logi og mad :) Alle penge gik til Porshe...
Nu skal han selv betale logi, mad og Lupo
Du skal gøre det i Kungsgatan på skatteværket...og det er gratis.
Blanketten får du der.
Hvis du får afslag så skal du søge det igen mod betaling på 1400 sek.
Men din datter får ikke afslag. :)
Hvor kan man købe "billigst" euro i DK?
I hvilken bank? Hvor meget tager de i gebyr?
Jeg vil max. give 50 dkk. i gebyr!
Helst på Amager.
Er kunde i Swedbank i DK men der kan man ikke...:thumbdown