Guest thomas Skrevet August 15, 2002 Rapporter Skrevet August 15, 2002 Må jeg hermed udtrykke min dybeste respekt for det arbejde du har lagt i dette site efterhånden Steen, som jeg har ytret mig i Skattedebatten, er dette site det eneste og klart største informative opslagsværk for kommende pendlere, eller folk der vil flytte til Sverige. Jeg har ikke på noget tidspunkt set eller hørt om nogle offentlige initiativer der når dette til sokkeholderne, og jeg har brændt inde med denne ros, men hermed er den overbragt - fuldt fortjent. Dette site er direkte skyld i at jeg og min kæreste traver rundt i Malmø i weekenderne og kigger på lejligheder, lidt forsinkede, men overbeviste om at det er det vi vil. Ydermere en tak til de faste der allerede bor i Sverige, og øser gavmildt af deres erfaringer, håber jeg snart kan betale det tilbage ved at hjælpe andre. Håber de andre brugere vil bakke mig op i min udtalelse, og ros af dette eneste eksisterende og velfungerende site i kategorien. Hilsen Thomas O
Guest thomas Besvaret August 15, 2002 Rapporter Besvaret August 15, 2002 Må jeg hermed udtrykke min dybeste respekt for det arbejde du har lagt i dette site efterhånden Steen, som jeg har ytret mig i Skattedebatten, er dette site det eneste og klart største informative opslagsværk for kommende pendlere, eller folk der vil flytte til Sverige. Jeg har ikke på noget tidspunkt set eller hørt om nogle offentlige initiativer der når dette til sokkeholderne, og jeg har brændt inde med denne ros, men hermed er den overbragt - fuldt fortjent. Dette site er direkte skyld i at jeg og min kæreste traver rundt i Malmø i weekenderne og kigger på lejligheder, lidt forsinkede, men overbeviste om at det er det vi vil. Ydermere en tak til de faste der allerede bor i Sverige, og øser gavmildt af deres erfaringer, håber jeg snart kan betale det tilbage ved at hjælpe andre. Håber de andre brugere vil bakke mig op i min udtalelse, og ros af dette eneste eksisterende og velfungerende site i kategorien. Hilsen Thomas O
Guest bent Besvaret August 15, 2002 Rapporter Besvaret August 15, 2002 Til Thomas O. Det var en meget flot ros, du overbragte til Steen, og jeg kan kun tilslutte mig fuldt og helt. Så mange informationer om både dit og dat på ét eneste site. Selv har jeg forlængst besluttet mig til at rykke teltpælene op her i nærheden af Hillerød, og drage "over there", så både week-ender og andre dage går med at se på hus. - Desværre er det ikke rigtig lykkedes endnu, men det skal nu nok komme. - Så fremtiden tegner til noget med at drage østover, når man er færdig med arbejdet i Kbh., ih, hvor jeg glæder mig. - Ventetiden for at finde det helt rigtige er nu godt nok noget 'enerverende', men... Tak igen for din ros til Steen, jeg kan fuldt ud tilslutte mig, som sikkert så mange andre...
Guest heidi Besvaret August 16, 2002 Rapporter Besvaret August 16, 2002 jeg kan kun sige at jeg er fuldt ud enig, min kæreste og jeg skriver under på kontrakten til vores nye hus i kvidinge (hvis alt går vel) på tirsdag, og det er da til dels på grund af den megen hjælp og information vi har fået herfra. det har gjort det så meget lettere at tage den endelige beslutning, når man læser om alle de positive oplevelser i har haft. så et stort tak fra mig også! knus fra heidi
Admin Besvaret August 16, 2002 Rapporter Besvaret August 16, 2002 Jamen dog :-) Det er virkelig rart at høre at jeg har lavet noget der kan bruges.Jeg er også glad for at dette forum bliver benyttet så meget.Det er meget bedre at det ikke kun er en-vejs kommunikation, men at alle kan hjælpe hinanden. Mange tak for roserne.
Admin Besvaret August 16, 2002 Rapporter Besvaret August 16, 2002 Kvidinge ? Det var også et at de byer jeg overvejede at købe hus i.Det så ud til at være et ret fornuftigt prisniveau, når man tænker på at det ikke tager meget mere end 20 min. fra Helsingborg. Pudsigt nok er det en af de byer jeg planlægger at køre igennem på min cykel-sommer-finale-tur i morgen.
Admin Besvaret August 18, 2002 Rapporter Besvaret August 18, 2002 Og det var så den cykeltur (172Km).Jeg må sige at i har en flot kirke i Kvidinge.Hvis nogen er interesseret er de 18 billeder fra Kattarp til Vrams Gunnarstorp på: http://www.scanianet.dk/gallery.php fra denne tur igår.
Guest heidi Besvaret August 18, 2002 Rapporter Besvaret August 18, 2002 172 km! hold da op! det havde jeg aldrig overlevet! :o) håber det var en god tur. fine billeder.
Guest mick Besvaret January 30, 2003 Rapporter Besvaret January 30, 2003 Hej Steen Jeg har længe leget med tanken og tænkt hvordan det ville være at flytte "hinsidan". De sidste par dage har jeg så brugt på en mere grundig og uddybende research, så jeg har kunne træffe mit valg. Jeg opdagede dit site igår og jeg har følt mig afhængi :o) Det er et godt, seriøst og meget informativt arbejde, du har fået banket op. Jeg har den største respekt og er taknemlig for den gode information. Jeg er derfor kommet til den konklusion at jeg flytter til Malmö i starten af efteråret. Tak og hvis der er noget jeg kan gøre igen, er du meget velkommen til at skrive til mig på mail. Bedste hilsner Mick M
Admin Besvaret January 31, 2003 Rapporter Besvaret January 31, 2003 Mick, det er altid rigtig rart at høre at der bliver sat pris på siden.Jeg er overbevist over at det er positivt at flere vælger at flytte over Øresund, for selv om nogle vælger at flytte tilbage, tror jeg at holdningen til nabofolket bliver bedre og bedre.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu