Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Så er forummet oppe igen.Min udbyder havde flyttet siden fra en server til en anden, så alle configuationsfilerne skulle ændres.Rigtigt pænt af dem :-(

Besvaret

Så er forummet oppe igen.Min udbyder havde flyttet siden fra en server til en anden, så alle configuationsfilerne skulle ændres.Rigtigt pænt af dem :-(

Besvaret

Det ser ud til at der er en del indlæg der forsvandt ved server-skíftet:jeg har prøvet at lægge dem ind igen, men datoerne vil selvfølgelig være forkerte.

• 6 years later...
Besvaret
Tror ikke helt man kan regne med det' date=' min tilmeldingsdato stemmer ihvertfald ikke ??[/quote'] Min passer nu også meget godt :rolleyes:"Tilmeldings dato: 26-12-1972"
Besvaret
Tror ikke helt man kan regne med det' date=' min tilmeldingsdato stemmer ihvertfald ikke ??[/quote'] Alle tilmeldingsdatoer fra det gamle forum har denne dato. Det kom ikke med i importen. Jeg har rettet min egen til en dato der må passe nogenlunde med starten på forummet.
Besvaret
Alle tilmeldingsdatoer fra det gamle forum har denne dato. Det kom ikke med i importen. Jeg har rettet min egen til en dato der må passe nogenlunde med starten på forummet.
Hvordan forklarer du så BS ? da hans ikke er den samme som min ?
Besvaret
BS er noget helt for sig selv....Han kan ikke forklares....:D
Jeg burde faktisk sælge mig selv til en forsker gruppe. De må kunne lave nogen studier ud i det absurde og jeg kunne tjene en masse penge :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...