Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Jeg er i gang med at se efter mc, men mangler et sted at opbevare den om natten m.v. Er der nogen der ved hvor man kan leje garage/parkeringskælder i området omkring Mobilia ?

Besvaret

Hejsa. Jeg er i gang med at se efter mc, men mangler et sted at opbevare den om natten m.v. Er der nogen der ved hvor man kan leje garage/parkeringskælder i området omkring Mobilia ?

Besvaret

Nu ve jeg ikke lige hvor det ligger henne, men jeg har en garage i Rosengården til min MC.

Besvaret

Allan... Hvilken mc kigger du efter ??? (er bare nysgerrig, har selv haft 12 stk)

Besvaret

Hmm, Rosengården er lige langt nok væk fra mig. Jeg havde tænkt på en Honda CBR 600 eller evt. en Susuki RF 900 ell. lign. Jeg har aldrig haft motorcykel før så næste trin bliver at jeg skal ud og prøve et par stykker.

Besvaret

Allan .... hvis du er på msn, så tilføj mig lige hansenpalle32@hotmail.com Jeg mener da selv at ha' en lille ide om mc'er, så kunne vi da lige få en mc snak ;o) CBR'en mener jeg klart er den fedesete af de to, men der findes også andre alternatiber, som du kunne/burde prøve

• 2 years later...
Besvaret

garage??

Nu ve jeg ikke lige hvor det ligger henne' date=' men jeg har en garage i Rosengården til min MC.[/quote'] Jeg leder efter en garage til et par motorcykler i malmö -rosengård gerne tæt på kryddgården. er der nogen der ved hvor man finder sådan en?? Hjæælp!
Besvaret
Allan .... hvis du er på msn' date=' så tilføj mig lige hansenpalle32@hotmail.com Jeg mener da selv at ha' en lille ide om mc'er, så kunne vi da lige få en mc snak ;o) CBR'en mener jeg klart er den fedesete af de to, men der findes også andre alternatiber, som du kunne/burde prøve
Men du skal ikke kun høre efter Palle Swoop!!! Japanere ER ok :laugh: Italienere er fede jo, men dyre i reservedele osv. Så du er også velkommen til at tilføje mig på msn: sanne_son@yahoo.com, hvis du vil ha alternativer til Palles ellers udemærkede forslag (CBR er kanon! :th2: (men du skal ikke blive overrasket over hvis du hører, at Honda er for bøsser, sådan er der så meget...)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...