Jump to content

Salg af BMW 520

Recommended Posts

Skrevet

Hej, pga. min tilbagevenden til Danmark sælger jeg nu min BMW 520 årgang 1997, km. 157.000 - til min indkøbspris som udgør 97.000 sv. kr. Bilen sælges med helt nye vinterdæk, og der er blevet foretaget service i sidste måned. Se billedet af bilen her: http://www.montenegro.dk/wwwroot/public/car.gif

Besvaret

Nice bil, men.... hvorfor skulle man købe den til din indkøbspris ? Hvor længe har du da haft den ?

Besvaret

Jah, det glemte jeg at sige, den blev købt i december sidste år. Og det er ikke helt rigtigt at det er til indkøbspris, da jeg gav 99.000 sv. kr. Udover dette er der så kommet 4 helt nye Michelin vinterdæk på, og der er blevet lavet totalservice på bilen. Spildt, kan man sige, men det kan så komme den nye ejer til gode.

Besvaret

BMW 5 serie det var den bil som i Sverige lå nr. 1 suverænt, med hensyn til ejertilfredshed. Læste det i en undersøgelse jeg læste på nettet. Det er jo ikke så tosset.

Besvaret

Beranac: Hvad med lidt flere billeder!? Det er jo næsten ikke til at se om rattet sidder i højre side...eller noget! ;o) Er den importeret?

Besvaret

Hej igen. Jeg skal nok ta' et par billeder til. happy.gif Thomas, jepper, det er en lækker dyt men jeg må tilbage til Danmark og nøjes med en Ford af en endnu ukendt model. Ah, dette flytteri frem og tilbage har været en dyr fornøjelse - både emotionelt og pengemæssigt.

Besvaret

Vi venter stadig på flere detaljerede billeder af dyret. Og jeg mangler stadig en bil...talker.gif

Besvaret

Tak skal i ha´....hehe. I vil alle sammen af med jeres beeemers!? ;o) Well...89 er dælme for gammelt. Hvorimod en Touring fra ´98 kunne være interessant. Beranac: Din bil er for dyr. Efter at have tjekket rundt omkring, og snakket med mine BMW-guruer, så var der bred enighed. Men ok...du har jo heller ikke meldt tilbage endnu om den er importeret. I så fald er den _alt_ for dyr. Men...den er jo nok solgt, siden du ikke har postet flere billeder!? happy.gif

Besvaret

Thomas - En 525i fra 89. Hvad skal den koste? Min sambo har også så'n en. Hun har snakket om at få en til. tsk tsk kvinder. Jesper

Besvaret

Sorry Jesper, var optaget med flytningen og alt det der. Jeg har et flere billeder klar til i morgen.

Besvaret

Jeg har ikke importeret bilen, men har købt den hos en forhandler. Men den er importeret engang i 2000, kan jeg se fra papirerne. Ked af det hvis den er for dyr. Jeg må se om jeg evt. kan få den byttet til en anden. Jeg skal evt. bruge en Jeep Wrangler til mit sommerhus i udlandet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...