Guest palle Skrevet April 10, 2004 Rapporter Skrevet April 10, 2004 Jeg kørte en tur igår, i det sydlige Skåne, på min mc ... DAMN hvor var det godt at få lidt lun luft i ansigtet. Hele turen foregik stort set med venstre hånd løftet fra styret (mc'ister hilser jo på hinanden, ikk ?). Vi var vist ikke eneste der syntes at temperaturen var perfekt til mc igår.... Og, alle jer der har mc her i Sverige ... For dem nu ud af garagen, og lad os tage en tur på de små veje her i Skåne. Min madkasse er på standby....nu er det vist sæson for mc igen ;o)
Guest palle Besvaret April 10, 2004 Rapporter Besvaret April 10, 2004 Jeg kørte en tur igår, i det sydlige Skåne, på min mc ... DAMN hvor var det godt at få lidt lun luft i ansigtet. Hele turen foregik stort set med venstre hånd løftet fra styret (mc'ister hilser jo på hinanden, ikk ?). Vi var vist ikke eneste der syntes at temperaturen var perfekt til mc igår.... Og, alle jer der har mc her i Sverige ... For dem nu ud af garagen, og lad os tage en tur på de små veje her i Skåne. Min madkasse er på standby....nu er det vist sæson for mc igen ;o)
Persson Besvaret April 10, 2004 Rapporter Besvaret April 10, 2004 Har din madpakke ikke været på 'permanent' standby de sidste mange måneder ??? ;-)
Guest palle Besvaret April 10, 2004 Rapporter Besvaret April 10, 2004 Nu ikke flabet !!! hehe... jo, den er godt nok parkeret i et hjørne, og der bliver den nok sommeren over....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu