rimi Skrevet June 15, 2004 Rapporter Skrevet June 15, 2004 Jeg står og vil sælge min dansk importerede bil her i Malmø området. Er der nogle der kender et godt sted man kan annoncere privat med brugte biler ? Jeg har brugt www.bilweb.se men er der andre gode som nogle kan anbefale ? Peter
rimi Besvaret June 15, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret June 15, 2004 Jeg står og vil sælge min dansk importerede bil her i Malmø området. Er der nogle der kender et godt sted man kan annoncere privat med brugte biler ? Jeg har brugt www.bilweb.se men er der andre gode som nogle kan anbefale ? Peter
Guest homer Besvaret June 15, 2004 Rapporter Besvaret June 15, 2004 Hej Peter! Hvis det skal være på nettet så er www.autobytel.se også en mulighed. Det bedste vil nok være at indrykke en annonce i Sydsvenskan om søndagen - det plejer at give en del henvendelser..
Guest www.itselect.dk Besvaret June 15, 2004 Rapporter Besvaret June 15, 2004 www.passagen.se www.blocket.se www.tradera.com www.bytbil.com
Guest tni Besvaret June 15, 2004 Rapporter Besvaret June 15, 2004 Også på www.fyndbors.se og www.tv4.se under Motor sektionen - det koster lidt håndører, men jeg har selv solgt 3 biler derigennem. (hurtig respons, bilen kommer også på text-tv på TV4 side 499 - og der er mange svenskere som kigger bil på tv)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu