Guest palle Skrevet July 15, 2004 Rapporter Skrevet July 15, 2004 Hvordan går det med duc'en ? Er der ved at være basis for en køretur ? Ronni og jeg har de sidste par onsdage, mødtes med en hel hær (+50) mc'ere, ude i Staffantorp, og derefter kørt en lille hurtig tur (læg vægt på hurtigt) Det er kanon hyggeligt, og alle kan være med. Men ellers... er der ved at være basis for at vi igen skal ud og køre ? Sidst var vi 6-7 "danske" maskiner
Guest palle Besvaret July 15, 2004 Rapporter Besvaret July 15, 2004 Hvordan går det med duc'en ? Er der ved at være basis for en køretur ? Ronni og jeg har de sidste par onsdage, mødtes med en hel hær (+50) mc'ere, ude i Staffantorp, og derefter kørt en lille hurtig tur (læg vægt på hurtigt) Det er kanon hyggeligt, og alle kan være med. Men ellers... er der ved at være basis for at vi igen skal ud og køre ? Sidst var vi 6-7 "danske" maskiner
Guest hans Besvaret July 15, 2004 Rapporter Besvaret July 15, 2004 Hej Palle. Tak for invitationen!! :-) Ja, jeg har fået Ducatien indregistret - og har også været ude at køre et par enkelte småture. Den sidste tid har dog været temmelig hektisk, så jeg har ikke haft tid og overskud til at køre. Men nu hvor det lysner, glæder jeg mig til at køre lidt igen. Jeg er frisk på at køre med hele banden. Det lyder rigtig sjovt, at så mange kører sammen. Hvornår kører I igen? Hilsen Hans Henrik
Guest palle Besvaret July 15, 2004 Rapporter Besvaret July 15, 2004 Onsdag. Vi mødes på Statoil i Staffantorp kl 17.30, og kører kl 18.00
Guest ulla Besvaret July 16, 2004 Rapporter Besvaret July 16, 2004 Det var fedt at hører der er andre mc tosser her Vi er et par på 33 som kører cbr 600, dvs. den ene blev solgt da vi har fået en lille prinsesse, det kræver jo "desværre" en bil. Men har da stadigvæk den ene tilbage. Jeg er sikker på min mand gerne vil ud og "tulle" en tur med jer. Så han må jo bare møde op til en af turene Vi ses.
Guest hans Besvaret July 16, 2004 Rapporter Besvaret July 16, 2004 Palle > OK, jeg prøver at nå det på onsdag, selvom kl. 17:30 er temmelig tidligt. Men med lidt planlægning går det jo nok. Ulla > Ja, se at få sendt din mand afsted - hvis du altså ikke selv vil køre med (og lade manden passe prinsessen) :-) Hans Henrik
Guest bjarne Besvaret July 17, 2004 Rapporter Besvaret July 17, 2004 Og hvordan finder jeg lige "dansker" cyklerne ?? 8)
Persson Besvaret July 17, 2004 Rapporter Besvaret July 17, 2004 Bjarne: Det er da let nok, du leder da bare efter øl maverne og madpakkerne med leverpostej ;-) Desuden vil de legendariske svenske 'Europe' læderstrimler på håndtagene, være byttet ud med mølædte rævehaler af tvivlsom oprindelse :-)
Guest palle Besvaret July 17, 2004 Rapporter Besvaret July 17, 2004 Jeg kører Triumph Daytona - rød ... Det er vist den eneste af slagsen ... ellers....kig efter et små-fedt skaldet æg....og en lille skævøjet kæreste ;o). Det er os. Hvis du ikke ser os inden vi kører, så kig efter 190/55/17 ;o)
Guest palle Besvaret July 17, 2004 Rapporter Besvaret July 17, 2004 Kig efter dette .... http://www.dfmc.dk/?id=613 http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=625
Guest palle Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Hvis vejret er til det, så er jeg i Staffantorp inden kl 18.00 idag. Er der andre der skal med ? HH ?? Zeni ?? http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=764 Nyeste påhit ;o)
Guest hans Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Det er temmelig hektisk her op til min ferie, men jeg prøver at når det. Lige nu ser det dog lidt uoverskueligt ud... HH
Guest jesper Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Palle: Nice lille idé!...som gør en ret stor forskel :o)
Guest hans Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Sorry, Palle - men det hele var for hektisk til at jeg kunne nå med ud at køre i går. Fik I andre kørt i det halv-tvivlsomme vejr? HH
Guest palle Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Nope, jeg gad ikke køre når det var så fugtigt. No worries... jeg er på ferie de næste par gange, men jeg er da frisk senere, og...eventuelt på lørdag ??? De har jo lovet godt vejr i weekenden
Guest hans Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Palle > God idé at udnytte det forhåbentlig gode vej på lørdag til at køre en tur - men da jeg tager en smut til Luxemborg, kan jeg desværre ikke køre med. Jeg er dog frisk på at køre en tur en anden dag, f.eks. i en weekend. HH
Guest palle Besvaret July 23, 2004 Rapporter Besvaret July 23, 2004 Det er åbenbart en trend at køre til Luxembourg.... Skal vi følges ? Vi kører også derned i weekenden, og Ronni kørte i tirsdags !!!
Guest hans Besvaret July 27, 2004 Rapporter Besvaret July 27, 2004 Palle > Jeg tog flyet til Lux - og er lige kommet tilbage til Malmö (igen med fly). Tog/tager du turen på MC? HH
Guest palle Besvaret August 5, 2004 Rapporter Besvaret August 5, 2004 Så er jeg tilbage i Malmö, efter 3800 km på mc. Nu er en Daytona jo ikke den bedste touring maskine man kan ønske sig, så mine hænder er lidt ødelagte....
Guest hans Besvaret August 6, 2004 Rapporter Besvaret August 6, 2004 Hi hi... :-) Godt gået at toure så langt på din Daytona! Min Ducati driller desværre lidt for tiden (det første problem jeg nogensinde har haft med den), så det varer nok et par dage før jeg er på vejen igen. HH
Guest palle Besvaret August 6, 2004 Rapporter Besvaret August 6, 2004 HH, sig til hvis du skal ha' lidt hjælp. Hvad med weekenden ?? Anyone ?? Vi skal da nyde det her vejr ! Og, mine hænder er ok igen, så jeg er frisk på at køre lidt
Guest hans Besvaret August 12, 2004 Rapporter Besvaret August 12, 2004 Palle > Tak for dit tilbud om hjælp! Jeg håber dog, at jeg/vi kan klare det selv og ikke bliver nød til at besvære dig med det. Jeg krydser fingre for, at "Grislingen" bliver køreklar i løbet af weekenden, da jeg nu har fået fingre de skruer, som jeg skal bruge :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu