Guest thomaso. Skrevet July 20, 2004 Rapporter Skrevet July 20, 2004 Har lige overstået et bilkøb hos Peter Holst. Fair behandling, og en rimelig pris for indbytteren. Ikke fantasipris for indbytteren, men rimeligt nok efter markedet. Den nye dyt havde en enkelt ubetydelig lille dum fejl, men det bliver udbedret uden problemer på hans regning. Og så forstår man hvad manden siger i klart sprog, de Svenske bilforhandlere lyder mildest talt ugidelige. Klart at anbefale...
Guest thomaso. Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Har lige overstået et bilkøb hos Peter Holst. Fair behandling, og en rimelig pris for indbytteren. Ikke fantasipris for indbytteren, men rimeligt nok efter markedet. Den nye dyt havde en enkelt ubetydelig lille dum fejl, men det bliver udbedret uden problemer på hans regning. Og så forstår man hvad manden siger i klart sprog, de Svenske bilforhandlere lyder mildest talt ugidelige. Klart at anbefale...
Guest thomas Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Hvad for en har du købt hvis man må spørge :-)
Guest jesper Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Jeg så Peter havde en RS6´er stående...*savle*
Guest andré Besvaret July 20, 2004 Rapporter Besvaret July 20, 2004 Tillykke Thomas! Jeg har også kun gode erfaringer med Peter Holst. Har du anskaffet en diesel igen, eller gået over til benz?
Persson Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Host host host ... Jeg vil nu ikke ligefrem kalde Miriam for en mand *gg*
Guest palle Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Ja Ulla...nu kunne jeg jo sige masse om honda kørere ;o) Men, jeg er efterhånden i undertal, så jeg fletter lige næbbet... Kan vi ikke lige få Peter's url til firmaet ?
Guest kim Besvaret July 21, 2004 Rapporter Besvaret July 21, 2004 Persson, Nu har Miriam selv været ude med sin kommentar til dit indlæg. Jeg vil svare dig således: Hold Miriam udenfor - hun er enestående - ikke kun hvad angår valg af biler ...
Persson Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Strangers in the night.. exchanging rubbers.. this one was to tight.. let's try another.. Gad vide hvor køleknappen sidder...
Guest thomas Besvaret July 22, 2004 Rapporter Besvaret July 22, 2004 Hej Andre`: Nej jeg snuppede en 320èr (2.2 liters)benz han havde stående, med alt i udstyr, sportssæde m.v. Fed motorlyd den har sådan en dyt....ville gerne have haft en 330 diesel, men igen Svenskerne fatter jo ikke det med at give 4.000 ekstra i vægtafgift, og så spare 1.000.000 kr i brændstof årligt. Det regnestykke har de jo en mental blokade overfor. Så jeg valgte en benziner.
Guest jesper Besvaret July 24, 2004 Rapporter Besvaret July 24, 2004 kom der ikke en url til Peters firma side (hvis han da har en?)
Guest peter Besvaret July 24, 2004 Rapporter Besvaret July 24, 2004 Hej... Vi har pt ikke nogen hjemmeside da vi er ved at åbne et nyt flot firma i Lund... Men med det link her, kan i se hvad for nogle biler vi har pt.http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=A0FA231DD077F4 Derefter klik på øvrige biler
Guest carspar Besvaret July 27, 2004 Rapporter Besvaret July 27, 2004 Hej Peter, hvor i Lund er I ved at åbne det nye firma? Jeg er nysgerrig, men skal samtidig handle bil inden for ½ år, så det kan da være! Hilsen en Lundabor
Guest peter Besvaret July 27, 2004 Rapporter Besvaret July 27, 2004 Carsten: adr er Tellusgatan nr 13 lige ved sova.... det er ikke så stort men det skal nok blive godt
Guest carspar Besvaret July 28, 2004 Rapporter Besvaret July 28, 2004 Tak peter du hører fra mig derude.
Guest pilen Besvaret October 10, 2004 Rapporter Besvaret October 10, 2004 Hej Peter Har du fået startet din forretning i Lund? Vi er interesserede i at komme og se dine biler samt tale om et bytte.
Guest Trine Besvaret October 12, 2004 Rapporter Besvaret October 12, 2004 Forretningen er åbnet...det er vist bare at kigge forbi;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu