Jump to content

Køb af BMW hos Peter.

Recommended Posts

Guest thomaso.
Skrevet

Har lige overstået et bilkøb hos Peter Holst. Fair behandling, og en rimelig pris for indbytteren. Ikke fantasipris for indbytteren, men rimeligt nok efter markedet. Den nye dyt havde en enkelt ubetydelig lille dum fejl, men det bliver udbedret uden problemer på hans regning. Og så forstår man hvad manden siger i klart sprog, de Svenske bilforhandlere lyder mildest talt ugidelige. Klart at anbefale...

Guest thomaso.
Besvaret

Har lige overstået et bilkøb hos Peter Holst. Fair behandling, og en rimelig pris for indbytteren. Ikke fantasipris for indbytteren, men rimeligt nok efter markedet. Den nye dyt havde en enkelt ubetydelig lille dum fejl, men det bliver udbedret uden problemer på hans regning. Og så forstår man hvad manden siger i klart sprog, de Svenske bilforhandlere lyder mildest talt ugidelige. Klart at anbefale...

Guest andré
Besvaret

Tillykke Thomas! Jeg har også kun gode erfaringer med Peter Holst. Har du anskaffet en diesel igen, eller gået over til benz?

Besvaret

Ja Ulla...nu kunne jeg jo sige masse om honda kørere ;o) Men, jeg er efterhånden i undertal, så jeg fletter lige næbbet... Kan vi ikke lige få Peter's url til firmaet ?

Besvaret

Persson, Nu har Miriam selv været ude med sin kommentar til dit indlæg. Jeg vil svare dig således: Hold Miriam udenfor - hun er enestående - ikke kun hvad angår valg af biler ...

Guest thomas
Besvaret

Hej Andre`: Nej jeg snuppede en 320èr (2.2 liters)benz han havde stående, med alt i udstyr, sportssæde m.v. Fed motorlyd den har sådan en dyt....ville gerne have haft en 330 diesel, men igen Svenskerne fatter jo ikke det med at give 4.000 ekstra i vægtafgift, og så spare 1.000.000 kr i brændstof årligt. Det regnestykke har de jo en mental blokade overfor. Så jeg valgte en benziner.

Guest carspar
Besvaret

Hej Peter, hvor i Lund er I ved at åbne det nye firma? Jeg er nysgerrig, men skal samtidig handle bil inden for ½ år, så det kan da være! Hilsen en Lundabor

Besvaret

Carsten: adr er Tellusgatan nr 13 lige ved sova.... det er ikke så stort men det skal nok blive godt happy.gifhappy.gifhappy.gif

• 2 months later...
Besvaret

Hej Peter Har du fået startet din forretning i Lund? Vi er interesserede i at komme og se dine biler samt tale om et bytte.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...