Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Det er jo meget forskelligt, afhænger af dine forhandlings evner ;) Bankerne tager omkring 5-7 % Forhandlerne kan sikkert finanserer et billigere lån på 3,5-4,5 % Spørg dig frem hos banker og forhandlere det er nok nemmest.

Besvaret

tak for det, men det er fordi jeg har en pilotkredit til 5% da jeg har lånt 600k til min uddanelse som pilot. Den er så næsten betalt ned, men da det er en rigtig god kassekredit rente, ville det jo være dumt ikke at beholde den. Mvh Leon

Besvaret

Så fik du fortalt at du er pilot? Men kassekreditrente og billån er jo ikke helt det samme...

Besvaret

ja det vil sige at jeg først er færdig uddannet om et par uger. Men det er vel heller ikke ulovligt at fortælle hvad man går rundt og laver!!!

Besvaret

Bare jantelov Leon. Intet andet. Så det skal du ikke tage dig af.. En skam, at den åbenbart også findes her (selvom det dog er i mindre omfang) happy.gif

Guest kenneth
Besvaret

goose >> hahaha jeg syntes altså det var den fedeste bemærkning. Uanset hvad var den da sjov proud.gif

Besvaret

Hvor kan man få et billigt billån henne? Ja nu er jeg jo account manager i et IT firma, så jeg har en sælgerkredit til 6% i nordea:-))) Undskyld leon, kunne ikke lade være..

Besvaret

Billån i SEB ligger på 5,85%, hvilket ser udtil at være ok i forhold til de danske bankers billånsrente.

Besvaret

Martint: Hvordan får du egentlig janteloven presset ind her?? Jeg synes det er fint at folk er stolte og glade for det laver. Det er jeg skam også selv. Men det er ligesom ikke rigtig relevant for os at vide at manden er pilot (in spe) når han spørger efter billånsrente? Derfor mit indlæg. Ligesom det ikke er relevant i dette indlæg at fortælle at jeg spiste en ostemad i morges.

Besvaret

ja ja så stopper vi!! jeg beklager at jeg skrev noget for nogen ikke relevant!! Men at man så kommentere det urelevante i tråden i stedet for evt. at sende personen en e-mail gør vel bare tråden endnu mindre relevant. I kan jo selv se hvordan tråden ser ud nu. Jeg er pænt ligeglad med hvad folk laver, det må de selv ligge og rode med. Nå nok om det bilen er købt. Mvh Leon

Besvaret

Jeg er en horekarl - hvor får jeg det billigste lån? PS! Fik IKKE ostemad til morgen - nogen havde tisset på den!

Besvaret

Ku vi ikke bare stoppe det pis nu, jeg syntes det er flot at Leon har taget en pilot uddannelse, og det skal han da være stolt. Jeg fatter ikke at der er så mange der kan have ondt i røven over at han skriver det !!!

Besvaret

Leon: Hvis du er ligeglad med hvad andre laver, hvorfor skal vi så vide hvad du laver? At en tråd udvikler sig er nu engang det den gør i et debatforum på nettet. Det er da kun sjovt at se hvordan en tråd kan udvikle sig. Maria: Jeg oplever at du bliver meget ophidset over hvad der bliver skrevet i en tråd du bare kan lade være med at følge, hvorfor det?

Besvaret

goose.... Jeg oplever, at det var dig der startede med at bitche på manden bare fordi han fik nævnt han var snart var færdig som pilot. Med hensyn til janteloven så er det jo præcis indbegrebet af denne da du jo lige skulle påpege på en sarkastisk måde, at man ikke bør "blære" sig med hvad man er/kan/gør etc. Relevant eller ej så er det Leon der har oprettet denne tråd og hvis han mener han vil fortælle folk at han er pilot og er stolt af det så er det jo kun hans valg og ingen andres og så kan man jo nøjes med at tænke sit hvis man ikke lige kan komme ud over janteloven og finde det i sig selv at være glad på hans vegne! Blot svar på tiltale. Martin.

Besvaret

Nu må i sgu lige holde... At manden er pilot ...so fucking what ??? Enhver kan blive pilot hvis man er indstillet på et kæmpe banklån, og ringe udsigt til job. Hvis man er skolelærer og nævner at man kan handle billigt ind, i "Lærerens Indkøbscentral" er dette også totalt uinteressant. At han skulle være "stolt" over at være pilot, og Janteloven skal blandes ind i dette, er sgu da for langt ude. Pilot er et job som alle andre, og er forhåbentlig et job man har pga interesse.

Besvaret

Goose hold da op hvor du kan. Skal vi ikke bare sige at vi stopper nu!! Jeg regnede ikke med at et så uskyldigt indlæg kunne træde dig sådan over tæerne. Så hyg jer nu og lad dog være med at diskutere sådan ligegyldige ting, såsom at folk skriver de er pilot etc. Der må dog være andre ting, der er mere spændende. Mvh Leon

Besvaret

Palle: Hørt. martint: Du er ikke helt med hva? Jeg "bitchede" ikke manden, jeg bitcher ikke nogen, og jeg anvender helt klart ikke den slags ord, jeg er ikke 17 mere! Jeg påpegede at der var forskel på billån og kassekredit! Og derefter kom leon farende med at det vel ikke var ulovligt at fortælle hvad man lavede. Du stemte i med det samme med jantelov. Så mon ikke du/I skulle kigge på jer selv? Jeg havde ellers besluttet ikke at svare, men jeg vil ikke lade den hænge der. det er et frit forum jo:-)

Besvaret

Leon: Hvad er det jeg, i følge dig, kan? Kan du slet ikke tåle at der er nogen der piller lidt ved dig og det du siger?

Besvaret

Folk må sige hvad de vil, det er jo et frit land. Jeg har intet imod det du skrev, men besvarede det bare. Jeg mener bare du kan blive ved med at kommentere i stedet for bare at sige: ok så er det emne vist uddebateret, som jeg har lagt op til flere gange. Men nok om det og god weekend. mvh Leon

Guest michaelbo
Besvaret

Jeg vil også spørge om billån, men jeg ved ikke hvordan jeg skal få flettet ind i spørgsmålet at jeg er VICEDRIFTSCHEF med ret til to vinduer og et billede OG MONTANAREOL. måske kan jeg forære bankmanden reolen og spare 1% happy.gifhappy.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...