swoop Skrevet October 5, 2004 Rapporter Skrevet October 5, 2004 Jeg skal til at købe motorcykel. Og i den forbindelse har jeg jo siddet og kigget annoncer igennem. Der er jo en del at spare ved at købe privat (men også en større risiko m.h.t. stand m.v.). Er der nogen der ved hvor man checker restgæld henne ? Og hvad med priser på udstyr (hjelm og tøj), er der noget at spare ved at købe det her i SV. ?
swoop Besvaret October 5, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 5, 2004 Jeg skal til at købe motorcykel. Og i den forbindelse har jeg jo siddet og kigget annoncer igennem. Der er jo en del at spare ved at købe privat (men også en større risiko m.h.t. stand m.v.). Er der nogen der ved hvor man checker restgæld henne ? Og hvad med priser på udstyr (hjelm og tøj), er der noget at spare ved at købe det her i SV. ?
Guest jacob Besvaret October 5, 2004 Rapporter Besvaret October 5, 2004 står på registrerings attesten :-) Står der kredit, skal du være sikker på han betaler, den ud, fik ham til at skrive det på min købs aftale
Guest ulla Besvaret October 11, 2004 Rapporter Besvaret October 11, 2004 Hvad skal du købe ????? Vores Honda cbr 600 F4i ??? Tøj er en hel del billigere i Tyskland, tjek www.louis.de
Guest palle Besvaret October 11, 2004 Rapporter Besvaret October 11, 2004 Min Triumph Daytona er også til salg....
Guest palle Besvaret October 12, 2004 Rapporter Besvaret October 12, 2004 Ulla, Kender I til den ?? http://www2.blocket.se/view/3512152.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0
swoop Besvaret October 12, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2004 Jeg havde faktisk en CBR 600 i tankerne. Er det jeres som Palle henviser til ? Hvor meget må i slippe i forsikring for sådan en bandit ?
Guest bjarne Besvaret October 12, 2004 Rapporter Besvaret October 12, 2004 Nej det er ikke vores Vores har jo den superfede Titanium-Acrapovic potte og lækkert mørkt Bulp-glas remember ? Men det er nøjagtig samme farve og den står da også som næsten ny. Interesseret ?? Flickan og lige et hygge link :Max
Guest palle Besvaret October 13, 2004 Rapporter Besvaret October 13, 2004 Sjovt .... for der henvises til en .dk website, og jeg mener da at kunne huske hvordan jeres så sådan ud .... Damn, der er længe til foråret !!!
Guest ronni Besvaret October 13, 2004 Rapporter Besvaret October 13, 2004 Hej Allan, Jeg har en blå CBR600F til salg - det er en 2002 model, som blev registreret første gang i april i år. Siden har den kørt 12.000 km. Hvis du er interesseret kan du da kigge forbi og kigge på den? //Ronni
swoop Besvaret October 14, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2004 jo, jeg er da bestemt interesseret. Men hvor ligger vi henne prismæssigt ?
Guest ronni Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Prisen er 60.000 SEK eller noget tilsvarende i danske kroner - skal vi tage den på mail? rhessellund2@hotmail.com //Ronni
Guest bjarnel Besvaret October 15, 2004 Rapporter Besvaret October 15, 2004 Vi har ikke snakket priser endnu men du er da også velkommen til at skrive til os : bjarne233@bostream.nu
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu