Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal til at købe motorcykel. Og i den forbindelse har jeg jo siddet og kigget annoncer igennem. Der er jo en del at spare ved at købe privat (men også en større risiko m.h.t. stand m.v.). Er der nogen der ved hvor man checker restgæld henne ? Og hvad med priser på udstyr (hjelm og tøj), er der noget at spare ved at købe det her i SV. ?

Besvaret

Jeg skal til at købe motorcykel. Og i den forbindelse har jeg jo siddet og kigget annoncer igennem. Der er jo en del at spare ved at købe privat (men også en større risiko m.h.t. stand m.v.). Er der nogen der ved hvor man checker restgæld henne ? Og hvad med priser på udstyr (hjelm og tøj), er der noget at spare ved at købe det her i SV. ?

Besvaret

står på registrerings attesten :-) Står der kredit, skal du være sikker på han betaler, den ud, fik ham til at skrive det på min købs aftale

Besvaret

Nej det er ikke vores happy.gif Vores har jo den superfede Titanium-Acrapovic potte og lækkert mørkt Bulp-glas remember ? happy.gif Men det er nøjagtig samme farve og den står da også som næsten ny. Interesseret ?? Flickan og lige et hygge link happy.gif :Max

Besvaret

Sjovt .... for der henvises til en .dk website, og jeg mener da at kunne huske hvordan jeres så sådan ud .... Damn, der er længe til foråret !!!

Besvaret

Hej Allan, Jeg har en blå CBR600F til salg - det er en 2002 model, som blev registreret første gang i april i år. Siden har den kørt 12.000 km. Hvis du er interesseret kan du da kigge forbi og kigge på den? //Ronni

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...