Guest slotski Skrevet October 24, 2004 Rapporter Skrevet October 24, 2004 Jeg har to stk. biler til salg, som pt. står i København, men kan sælges både i DK og i Sverige. '96 sølvmetalic SLK 230 kørt 127t km med Carlson undervogn m.m. '98 sølvmetailc CLK 320 kørt 98t km Bilerne kan sælges i Euro, sv kroner eller Dkr med og uden afgift. Til SLK'eren kan desuden købes andre fælge (orig. MB alu) og hvis man ikke kan lide den røde læderkabine, kan der købes og installeres et lækkert sort. Pris med rødt læder og 2 sæt alu med afgift: 346.500 kr. Til CLK'eren kan der ligeledes købes andre orig. mb alufælge, orig. comand 2.0 navigationssystem kan installeres samt stofkabine kan skiftes til sort læder imod betaling. Pris med sort læder og el sæder, samt navi og sommer & vinter MB alu på danske plader 463.500 kr. Er nogen interesseret i mere info, så send mig en mail. Mvh. Martin
Guest slotski Besvaret October 24, 2004 Rapporter Besvaret October 24, 2004 Jeg har to stk. biler til salg, som pt. står i København, men kan sælges både i DK og i Sverige. '96 sølvmetalic SLK 230 kørt 127t km med Carlson undervogn m.m. '98 sølvmetailc CLK 320 kørt 98t km Bilerne kan sælges i Euro, sv kroner eller Dkr med og uden afgift. Til SLK'eren kan desuden købes andre fælge (orig. MB alu) og hvis man ikke kan lide den røde læderkabine, kan der købes og installeres et lækkert sort. Pris med rødt læder og 2 sæt alu med afgift: 346.500 kr. Til CLK'eren kan der ligeledes købes andre orig. mb alufælge, orig. comand 2.0 navigationssystem kan installeres samt stofkabine kan skiftes til sort læder imod betaling. Pris med sort læder og el sæder, samt navi og sommer & vinter MB alu på danske plader 463.500 kr. Er nogen interesseret i mere info, så send mig en mail. Mvh. Martin
BS Besvaret October 24, 2004 Rapporter Besvaret October 24, 2004 Ville priserne ikke være mere interesante uden afgift da de fleste herinde skulle have den på svenske plader?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu