Jump to content

Kørekort til MC

Recommended Posts

Guest anders
Skrevet

Er der nogen som har taget kørekort til MC i det svenske og har nogen gode erfaringer de kan dele? Så vidt jeg kan forstår har jeg som bosat i Sverige ikke mulighed for at tage kørekort i Danmark, så jeg skal tage det på svensk hvis jeg vil have kortet mens jeg er bosat i Sverige? Er det rigtig forstået?

Besvaret

Er der nogen som har taget kørekort til MC i det svenske og har nogen gode erfaringer de kan dele? Så vidt jeg kan forstår har jeg som bosat i Sverige ikke mulighed for at tage kørekort i Danmark, så jeg skal tage det på svensk hvis jeg vil have kortet mens jeg er bosat i Sverige? Er det rigtig forstået?

Besvaret

Kan du uddybe lidt om hvad der var godt ved det og om der var nogen problemer med at forstå teorien når nu det var på svensk?

• 5 weeks later...
Besvaret

Hvis du ikke ejer bil, i sverige, er det bare at flytte din adresse tilbage i dk mens du tager det? Det gjorde jeg, efter at have snakket med eu komisionen, i folketinget, spurgte dem hvordan man gjorde hvis jeg nu tog en uddannelse som lastbil chauffør på landtransport skolen, det kunne de ikke lige fortælle mig, da det er samme problem stilling med adresse i dk. flyt hjem til mor ;-) Til kortet er taget

Besvaret

Der er intet.......... i vejen for at tage et kørekort i sverige, men grundet mine arbejdstider, var det ikke muligt at følge undervisningen i teori i Helsingborg, mente ikke lige at det var det mest fornuftige at selv læse teori,når det nu osse var på Svensk :-) Havde tiderne passet, havde jeg taget det i Sverige. Mener faktisk det er billigere at tage det i Sverige.

Besvaret

Folkeregisteradresse. De skal have en dansk folkeregister adresse de kan sende det til. Det er ikke nok med en C o adresse. Ej heller en adresse hvor du ikke er tilmeldt. Glemte at spørge rigspolitiets pas & kørekort afdeling, hvordan de gør hvis jeg med mit danske kørekort, blivet taget i så stor en hastighedforseelse at jeg skal til en orienterende køreprøve, for det kan jeg vel ikke blive indkaldt til? Eftersom jeg ikke må tage kørekort i dk, når jeg nu bor i sverige? Prøv evt at skrive ind og spørg om det?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...