Guest spiff Skrevet November 9, 2003 Rapporter Skrevet November 9, 2003 Jeg har lige købt ny bil, så jeg overvejer noget autohjælpsabonnement. Findes der en Svensk pendant til Falck? Da jeg flyttede over fik jeg at vide at Falck ikke kunne hjælpe mig hvis jeg fik problemer i Sverige.
Guest spiff Besvaret November 9, 2003 Rapporter Besvaret November 9, 2003 Jeg har lige købt ny bil, så jeg overvejer noget autohjælpsabonnement. Findes der en Svensk pendant til Falck? Da jeg flyttede over fik jeg at vide at Falck ikke kunne hjælpe mig hvis jeg fik problemer i Sverige.
swoop Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 http://www.falcksverige.se/safety/bargning.html
Guest tommy Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 Du kan også melde dig ind i FDM's svenske pendant, www.motormannen.se som har en billig autohjælp man kan få som tillæg.
Guest anders Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 Er der nogen der ved om de også yder assistance i Danmark ?
Guest kasoer Besvaret November 10, 2003 Rapporter Besvaret November 10, 2003 ofte er der noget mobilitetsservice (f.eks Audi eller VW) der gælder de første par år, ved køb af ny bil. Ved ikke helt om de skifter dæk for dig ;o) men alt andet burde de tage...
Guest thomas Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 Jeg har bjerningshjælp i gennem min trafikforsikring, derudover hjælper Motormännen.se med selvrisikoen hvis man havarerer i udlandet.(EU) Prøv at se på din forsikring engang, om der står noget i betingelserne angående dette.
Guest anders Besvaret November 11, 2003 Rapporter Besvaret November 11, 2003 ok...jeg kigger lidt nærmere i forsikrings-betingelserne.... (læse læse) Tak, Anders
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu