Guest palle Skrevet December 11, 2003 Rapporter Skrevet December 11, 2003 Man kommer lige hjem fra arbejde, kigger posten igennem, og DAMN... endnu en regning. Fra Vägverket. Og, jeg var een dag for sent med at betale vejskat, meeeeen.... Nå, jeg åbner og ser det er på min mc. Registerhällningsavgift. Jeg har en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce, med 146 hk, og en topfart på ca. 280 km/t. Altså, ikke verdens mindste..... Afgift per år .... 35 SEK !!!! Det koster præcis det samme at betale regningen hos Svenska Kassaservice ..... hehehehe.... når man endelig skal ha' regninger er det altså lidt sjovere at få dem i sverige
Guest palle Besvaret December 11, 2003 Rapporter Besvaret December 11, 2003 Man kommer lige hjem fra arbejde, kigger posten igennem, og DAMN... endnu en regning. Fra Vägverket. Og, jeg var een dag for sent med at betale vejskat, meeeeen.... Nå, jeg åbner og ser det er på min mc. Registerhällningsavgift. Jeg har en Yamaha YZF 1000 R ThunderAce, med 146 hk, og en topfart på ca. 280 km/t. Altså, ikke verdens mindste..... Afgift per år .... 35 SEK !!!! Det koster præcis det samme at betale regningen hos Svenska Kassaservice ..... hehehehe.... når man endelig skal ha' regninger er det altså lidt sjovere at få dem i sverige
Admin Besvaret December 12, 2003 Rapporter Besvaret December 12, 2003 Jeg er ikke helt enig.Har fået parkeringsbøder for 2100,- fordi jeg kom sent hjem en aften og overså at de pludselig havde lavet den første p-plads om til handicap.Jeg synes jeg er ved at være lidt træt af den Stasi-forening jeg bor i.
Admin Besvaret December 18, 2003 Rapporter Besvaret December 18, 2003 Det skal med retfærdighed siges at efter mit andet brev fandt Syd Park juleånden frem og lod mig slippe med 700,-, så de er ikke helt så hårde som man gør dem til :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu