bal Skrevet September 10, 2004 Rapporter Skrevet September 10, 2004 Hej. Jeg har lige fået tilbudt en husbåd i Malmö af en dansk ejendomsmægler. Jeg ringede til dem, da der kun var oplyst en dansk finansiering. Spurgte ham om den ikke kunne finansieres igennem en Svensk bank. Det sagde han, at det ikke kunne lade sig gøre, da de "ikke kunne finde ud af det"! Kan det passe? Kender I noget til finansiering i Sverige af husbåde - kan de belånes i hvor mange år o. lign. Håber at I kan hjælpe mig.
bal Besvaret September 10, 2004 Forfatter Rapporter Besvaret September 10, 2004 Hej. Jeg har lige fået tilbudt en husbåd i Malmö af en dansk ejendomsmægler. Jeg ringede til dem, da der kun var oplyst en dansk finansiering. Spurgte ham om den ikke kunne finansieres igennem en Svensk bank. Det sagde han, at det ikke kunne lade sig gøre, da de "ikke kunne finde ud af det"! Kan det passe? Kender I noget til finansiering i Sverige af husbåde - kan de belånes i hvor mange år o. lign. Håber at I kan hjælpe mig.
Guest palle Besvaret September 10, 2004 Rapporter Besvaret September 10, 2004 Selvfølgelig kan det lade sig gøre. Ring til SEB eller en anden bank, og få en snak med dem
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu