Guest david Skrevet October 8, 2004 Rapporter Skrevet October 8, 2004 jeg søger et lejelighed til højst 3000 SEK/mdr kan kontaktes på 20840566
Guest david Besvaret October 8, 2004 Rapporter Besvaret October 8, 2004 jeg søger et lejelighed til højst 3000 SEK/mdr kan kontaktes på 20840566
BS Besvaret October 8, 2004 Rapporter Besvaret October 8, 2004 Hvad er der i vejen med www.hemnet.se eller www.bovision.se eller www.bulows.se de kan da helt sikkert hjælpe dig
Guest maverick` Besvaret October 8, 2004 Rapporter Besvaret October 8, 2004 Flot brian,,,og tillykke med dit navn,,,det passer så godt til dig,, tænk nu hvis der lige var en person her påå denne forbindelse,der stod og skulle af med en lejl... og ville spare udgiften til ejendomsm. så flot svar brian,igen,igen forsæt det gode arbejd,,
Guest david Besvaret October 8, 2004 Rapporter Besvaret October 8, 2004 Brian...som skrevet søger jeg efter et leje lejlighed...kan ikke lige købe et andels...
BS Besvaret October 8, 2004 Rapporter Besvaret October 8, 2004 Maverick: Du er da nok dygtig va. Jeg har da ikke skrevet noget om det er forkert han har skrevet herinde. Blot at han skal prøve dem også. David: Både på hemnet og bovision er der leje lejligheder. Bulows har dog ikke leje lejligheder. Havde overset det var en lejelejlighed.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu