Jump to content

MUSIMI.DK

Guest louise

Recommended Posts

Skrevet

er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? lige nu har jeg telia bredbånd ( betaler det over huslejen i HSB) og det skulle jo gerne fortsat fungere selvom at jeg tager musini skal siges at min tlf regning er for telia men hører ikke sammen skriv helst til min mail louisekarup@yahoo.com

Besvaret

er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? lige nu har jeg telia bredbånd ( betaler det over huslejen i HSB) og det skulle jo gerne fortsat fungere selvom at jeg tager musini skal siges at min tlf regning er for telia men hører ikke sammen skriv helst til min mail louisekarup@yahoo.com

Besvaret

Prøv evt at skrive i IT tråden. Dernæst fortæl om hvori dit problem ligger da det er rimelig svært at gætte hvad der driller dig. P.S. kan ikke sende til din mail uden at få fejl tilbage

Besvaret

Det er ingen problem...du skal have en spabox+router, også kører det happy.gif jeg selv har 2 tlf numre på den box den ene til musimi og det andet koblet til det svenske Digisip og det kører ubeklageligt, jeg sparer mange pengehappy.gif det kan anbefales. Vh Jack

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...