Guest weber72 Skrevet December 5, 2002 Rapporter Skrevet December 5, 2002 Hej er der nogen der har erfaringer med Ellenborg Förvaltning, jeg ved man skal betale 2000 SEK, men får man noget for pengene?? Mvh Weber
Guest weber72 Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Hej er der nogen der har erfaringer med Ellenborg Förvaltning, jeg ved man skal betale 2000 SEK, men får man noget for pengene?? Mvh Weber
swoop Besvaret December 5, 2002 Rapporter Besvaret December 5, 2002 Hej Webber72. Det er rigtigt at man skal betale 2000 SEK i gebyr - som du dog får tilbage hvis de ikke finder noget til dig. Jeg har betalt de 2000 kr midt i aug. md. Inden jeg betalte fortalte de mig at der ca. ville gå 1 - 1½ md. inden de kunne tilbyde mig noget. Jeg har gentagne gange kontaktet dem for at høre om de snart havde en bolig til mig - men hver gang har jeg fået at vide at "du står jo langt fremme i køen, så der går ikke så lang tid - men vi ringer når der er noget" Sidst jeg var forbi fik jeg endelig tilbud om en lejl - til indflytning pr. 1. Marts!!! Men i mellemtiden har jeg fremlejet en lejl. af en bekendt - så nu skal jeg ned og hente mine 2000 kr...........Så min konklution er at de er ivrige for at få pengene, men knap så ivrige for at formidle lejl.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu