Jump to content

Større partier slik

Recommended Posts

Skrevet

Er her nogen på forummet der ved hvor man i Malmö/Skåne kan handle billigt slik i større partier dvs. ca. 2 kilos æsker ??

Besvaret

Er her nogen på forummet der ved hvor man i Malmö/Skåne kan handle billigt slik i større partier dvs. ca. 2 kilos æsker ??

• 1 month later...
Guest hopla02
Besvaret

Man kan købe 2,5 kg æsker i Willys på Celciusgatan i malmö. Nogle af dem kostede 99,00

Besvaret

Ja, og hvis du er interesseret, så kan jeg evt. give dig adresssen på en svensk tandlæge også?

• 8 years later...
Besvaret
Snabbgross (i nærheden af Ågatan - Arlöv tror jeg området hedder) sælger massevis af 2 kg bøtter fhv. billigt - især hvis du ikke nødvendigvis er ude efter Haribo og andre kendte mærker, men godt kan leve med kopivarer (omend de har mærkerne også). Kræver dog at man har F-skatt eller firma for at få et kort (ligesom Metro i DK). Mvh Claus
Besvaret
Snabbgross (i nærheden af Ågatan - Arlöv tror jeg området hedder) sælger massevis af 2 kg bøtter fhv. billigt - især hvis du ikke nødvendigvis er ude efter Haribo og andre kendte mærker, men godt kan leve med kopivarer (omend de har mærkerne også). Kræver dog at man har F-skatt eller firma for at få et kort (ligesom Metro i DK). Mvh Claus
Hej Claus, Du ved godt, at posten er 9 år gammel, ikk'? :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...