Guest jk Skrevet November 7, 2003 Rapporter Skrevet November 7, 2003 Hej. Vi ville bare hører om hvornår der var udsalg i Sverige på møbler f. eks. Er der en svensk side hvor vi kan se alle møbelforetningerne i skåne? På forhånd tak Jan og kirsten
Guest jk Besvaret November 7, 2003 Rapporter Besvaret November 7, 2003 Hej. Vi ville bare hører om hvornår der var udsalg i Sverige på møbler f. eks. Er der en svensk side hvor vi kan se alle møbelforetningerne i skåne? På forhånd tak Jan og kirsten
Guest maj Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 He he, Jan og Kirsten - det synes jeg var et meget sjovt indlæg Jeg kan desværre ikke hjælpe, men kig efter ordet "REA". Heroppe (Halmstad) har jeg en møbelbutik der har konstant REA... så ved jeg ikke hvor meget der er at hente? Maj
swoop Besvaret November 12, 2003 Rapporter Besvaret November 12, 2003 Mio (svensk møbelkæde) havde sidst REA omkring august måned og jeg mener de også vil have omkring januar / februar. Se evt mere på http://www.mio.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu