Guest louise Skrevet December 1, 2004 Rapporter Skrevet December 1, 2004 er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? lige nu har jeg telia bredbånd ( betaler det over huslejen i HSB) og det skulle jo gerne fortsat fungere selvom at jeg tager musini skal siges at min tlf regning er for telia men hører ikke sammen eller er der andre i vil anbefale??? skriv helst til min mail
Guest louise Besvaret December 1, 2004 Rapporter Besvaret December 1, 2004 er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere?? lige nu har jeg telia bredbånd ( betaler det over huslejen i HSB) og det skulle jo gerne fortsat fungere selvom at jeg tager musini skal siges at min tlf regning er for telia men hører ikke sammen eller er der andre i vil anbefale??? skriv helst til min mail
Guest thomas Besvaret December 1, 2004 Rapporter Besvaret December 1, 2004 jeg forstår ikke rigtig dit spørgsmål! Vil du have ip-telefon? Jeg syntes ikke rigtig dit spørgsmål hænger sammen!
Guest Trine Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hvorfor har du Telia bredbånd når du bor i HSB bolig? Hvorfor ikke deres eget selskab HSB-Bolina?
Guest louise Besvaret December 5, 2004 Rapporter Besvaret December 5, 2004 ups jeg har også bolina, det gik vidst lige lidt for hurtigt men ja jeg vil gerne have IP telefon hvordan gør jeg det og er der nogle i vil anbefale??
Guest thomas Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Louise prøv at læse under ip-telefoni! Og ja telefin! http://www.telefin.dk/createref.asp?ref=1943 Hvis du bliver medlem via dette link, får jeg 100 kr. taletid i bonus
swoop Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Hej Louise, jeg vil naturligvis anbefale Telefin, da jeg selv benytter det, og det kører upåklageligt. IP telefoni hos Telefin er ganske nemt. 1. du bestiller, vælger nummer - husk at købe en adapter med: https://www.telefin.dk/signup/step1.asp 2. et par dage (måske en lille uge) senere, skulle du gerne modtage adapteren og anden relevant information. 3. sagerne kobles sammen. 4. det fungere. Jeg vil fraråde Musimi til dig. Musimi er for dem som ønsker at rode lidt mere med sagerne, mens Telefin fungere uden større arbejde (hvis altså kablerne sættes rigtig sammen - ikk' Thomas O? ;-) ). Jeg håber det hjælper en smule, ellers må du endelig spørge igen. Husk jo mere præcis du spørger jo bedre kan vi svare.
BS Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Allan: Tja jeg oplevede da jeg satte min boks til gik der 2 dage før den virkede. En bekendt har oplevet samme problem. så ikke alle går det smertefrit for. Men efter der har det virket fantastisk
darksaint Besvaret December 6, 2004 Rapporter Besvaret December 6, 2004 Jeg kan også kun anbefale telefin brugte max. 1 min til installation før jeg havde klartone :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu