Guest bendt Skrevet September 23, 2001 Rapporter Skrevet September 23, 2001 Jeg synes det er meget godt at DSB/Skånetrafiken giver 14 dage gratis til pendlerne, men det hjælper ikke meget når øresundskortet stadig kun gælder den sædvanlige tid i busserne i Skåne.Så skal man jo fornye alligevel.
Guest stine Besvaret May 16, 2002 Rapporter Besvaret May 16, 2002 Jeg er ked af det, men den forstod jeg ikek helt. Hvorfor giver de 14 dage gratis??
Admin Besvaret May 17, 2002 Rapporter Besvaret May 17, 2002 Det var sidste sommer,da øresundstogene blev forlænget til Helsingør og der gik totalt kaos i tiderne.DSB og Skånetrafiken tilbød 14 dage gratis som kompesation.
Guest niclas Besvaret May 17, 2002 Rapporter Besvaret May 17, 2002 Ja, og vilken kompensation..... Tænk om de producerede kaffemaskiner: Vi beklager at den af os producerede kaffemaskine de havde købt, desværre ikke kunne brygge kaffe, og at den i sidste ende var skyld i at deres hus brændte ned til grunden. Vi er parate til at tilbyde 2 x 500 gr kaffe i kompensation og beklager det indtræffede.... Godt de ikke laver biler..... ;-))
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu