Guest dalbjerg Skrevet March 2, 2005 Rapporter Skrevet March 2, 2005 Hej Nogen der ved hvor man kan låne penge til en bil. Bilen bliver selv importeret til Sverige. Min nuværende bank i DK, er fuldstændig håbløs først vil de ikke låne mig penge, selv om de flere gange har sagt det mundligt, deres undskyldning var at de da troede det var dansk bil med danske nummerplader. Flot... De har så indset at de gerne vil låne mig pengende, men nu kræver de en helt uforstårligt høj rente. Og monster meget afdrag hvert måned. Faktisk det dobbelt af hvad jeg havde regnet med på begge punkter. Og min nuværende svenske bank kræver at det er en "svensksåld" bil og at den købes af en "godkendt" forhandler. Mvh Kenneth Dalbjerg
Guest Trine Besvaret March 2, 2005 Rapporter Besvaret March 2, 2005 Underlig bank du har fået fat i. Vi lånte penge til bil i Nordea i Limhamn, og der var ingen krav til noget som helst bortset fra en udbetaling på min 20 %. Biler er importeret fra Tyskland og hentet hjem uden om forhandler.
Guest thomas Besvaret March 2, 2005 Rapporter Besvaret March 2, 2005 dalbjerg, hvilket svensk bank har du siden de kræver at den skal være "svensksåld"?
Guest dalbjerg Besvaret March 3, 2005 Rapporter Besvaret March 3, 2005 Foreningssparbanken: Det går att finansiera köp av bil med "Billån". Bilen skall då köpas hos en auktoriserad återförsäljare. Lånet max. 80% av bilens pris. 20% - 30% kontant eller inbytesbil. Återbetalningstid 2-6 år beroende på bilens ålder. Mer information finns på FöreningsSparbankens hemsida "Billån". Ja okay der står så godt nok ikke svensksåld, må jeg har åbenbart midsforståret det lidt, men der står det skal være "auktoriserad återförsäljare" hvad det så end betyder. Mvh Kenneth Dalbjerg
Mette Besvaret March 3, 2005 Rapporter Besvaret March 3, 2005 Det betyder autoriseret forhandler, dvs. en Mercedes, Volvo el. andet forhandler. Det må ikke være en brugtbilsforhandler.
Peter H. Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Det er godt nok nogle underlige bankfolk i snakker med...for vi har ikke nogle problemer med bankerne, når vi sälger biler....
Guest Supermule Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Så lad os da få fat i din bankforbindelse... Kom så med den!!! :)
Peter H. Besvaret August 2, 2005 Rapporter Besvaret August 2, 2005 Brian: ingen problem.. i skal bare köbe bilen af mig.:):)
claus Besvaret August 4, 2005 Rapporter Besvaret August 4, 2005 Det gør vi også , hvis du får en fin 330 Ci'er ind ad døren......
Guest niw Besvaret August 12, 2005 Rapporter Besvaret August 12, 2005 Det gør vi også ' date=' hvis du får en fin 330 Ci'er ind ad døren......[/quote'] Peter H, må jo bare købe min så og sælge den videre, men han vil ikke give en skid for den :) vh. Michael
niw Besvaret August 12, 2005 Rapporter Besvaret August 12, 2005 Peter H, må jo bare købe min så og sælge den videre, men han vil ikke give en skid for den :) vh. Michael Hov måtte lige oprette mig selv som bruger istedet :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu