Guest springer Skrevet December 1, 2004 Rapporter Skrevet December 1, 2004 Hvordan er nattelivet i Malmø?? Overvejer at tage springet men skal lige høre nærmere om muligheder for at møde en svensk flicka:-) Hvordan er pigernes attitude, er de til at komme i snak med eller....
Guest martin Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Det er der jo altid mange meninger om.. Men jeg synes de er nemmere at komme i snak med. Den bedste måde at finde ud af det på, er at lokke nogle venner med i byen en aften i Malmø.. Så kan man nemlig lige selv danne sig sit eget indtryk.
Guest sanni Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hejsa Det var dog det skøreste spørgsmål, jeg længe har hørt ;) - kan man generalisere om "pigers attitude" på den måde? Jeg har ingen idé om, hvor mange piger, der bor i Malmø, men jeg vil da håbe, at der findes flere forskellige typer "attituder" blandt dem...
Guest ronni Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hej Sanni, Jeg synes nu ikke spørgsmålet er så dumt endda, der er fx. stor forskel på publikum på hhv. Park Café og Damhuskroen. Det ene sted er pigerne ikke rigtigt til at snakke med, det andet sted skal pigerne viftes væk med et kosteskaft, så ofte er det faktisk muligt at generalisere om piger Skrevet med et glimt i øjet, men der er nu noget om snakken...
Guest Trine Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 ..så mangler du stadig at opleve Skovridderkroen;-) Har du penge så kan du få...har du ingen så må du gå......
Guest palle Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Uhmm... troede det hed Waterloo ???
Guest jesper Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Nogen der vil med på Dam´eren!?
Guest Trine Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Palle Ja ja same same...på Skovridderen hedder det bare uskyldig kærlighed mellem 22 årig kvinde og 65 årig millionær, på Waterloo kalder man det vist noget andet....
Guest sanni Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hej igen Ronni, den er jeg helt med på - men kan man generalisere for alle piger i Malmø, eller er der faktisk forskel på dem, der kommer på Slagthuset, og dem der kommer på Messinghornet? Måske lidt det samme som Damhuskroen og Park eller?
Guest malezar Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hvis man ikke tager sig selv for seriøst, så kan man give den gas både på Dam'eren og på Skovskideren. Der er stor forskel på damerne på de to steder. Jeg har da haft det mega sjovt begge steder.
Guest ronni Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Hej Sanni, Selvfølgelig er der forskel, men generelt er pigerne i Malmö (ligesom pigerne i provinsen) nemmere at komme i snak med, end pigerne i København. Det kan selvfølgelig også bare skyldes at jeg er en fattig studerende der ligner elefantmanden, men jeg vælger at tro det er pigerne der er snobbede
Guest sanni Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Ja, Ronni, min erfaring med piger både i Kbh, i provinsen og i Malmø ret begrænset, så jeg ved ikke, hvad jeg taler om - men nu ved jeg da, hvor jeg skal lede, sku' det være *lol*
Guest springer Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Til Sanni Hvad med at vi sammen tager ud og får af- eller bekræftet diverse fordomme:-) Selvfølgelig kan man ikke altid generalisere, men heldigvis har der været et par stykker som giver mig bare lidt ret. Hvilke steder skal vi tage hen??
Guest aj Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Jeg er enig med Thygesen. Synes pigerne er mere 'hej, hvem er du' i Malmö. :-) Springer, prøv f.eks. Etage på Stortorget.
Guest jesper Besvaret December 2, 2004 Rapporter Besvaret December 2, 2004 Jeg syntes sgu´ de er ret ens. Om de kommer fra DK eller SE gør ikke den store forskel. Måske hvis jeg var blevet derovre et par år endnu, så var det muligvis lykkedes mig at stifte nærmere bekendtskab med én af slagsen. Jeg tror snarere forskellen afspejles i hvor i møder dem henne (i byen). Præcis som den vil gøre det her i DK. Meget á propos Skov-osv. kontra Dammeren.
Guest sanni Besvaret December 3, 2004 Rapporter Besvaret December 3, 2004 Hej Jeg er frisk på en bytur, Springer. Lad os samle et hold og finde ud af, "hvordan pigerne i Malmø er"... Vi ku' gøre det i forbindelse med julefrokosten i januar, for weekenderne frem til Jul begynder at være lidt overtegnede? er i øvrigt ikke sikker på, at vores målgruppe er den samme, men det er da et forsøg værd! ;) Ha' en fornøjelig dag allesammen!
Guest springer Besvaret December 3, 2004 Rapporter Besvaret December 3, 2004 Jeg er klar. Vil netop gerne se og evt føle på varen inden jeg køber den*S* Det er da rart at vide lidt om hvad jeg evt flytter over til..... Desuden må det være den optimale form for integration, såfremt jeg finder en svensk pige.... men nu må jeg først bedømme deres attitude! Du har ret - og jeg ønsker heller ikke vi har samme målgruppe*S*
Guest palle Besvaret December 4, 2004 Rapporter Besvaret December 4, 2004 Sanni, ikke for at blande mig, men jeg er RIMELIG sikker på at din og Springer's målgruppe ikke er den samme ;o) hehe
Persson Besvaret December 4, 2004 Rapporter Besvaret December 4, 2004 Nårh, det kan den vel godt være - der findes vel gråzoner ;-)
Guest velocity Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Jeg syntes damerne i Malmø er super dejlige og er til forskel fra kbh ikke lige så højrøvet men mere som AJ siger "Hej hvor kommer du fra..." Derudover så ser de fantastisk smukke ud med deres dejlige smil når de nærmest synger til en....så bliver man sku kåd... Mulighederne er der nok af, hvis du var en stodder/stødder i kbh bliver du det højst sandsynligt også i Malmø Og jeg er altid frisk på en bytur....
Guest brian Besvaret December 8, 2004 Rapporter Besvaret December 8, 2004 Hvorfor tage til banko og vinde en ½ gris når man kan tage på Dam'ern og få en hel
Guest springer Besvaret December 29, 2004 Rapporter Besvaret December 29, 2004 Hvordan går det.... Nogle der snart er klar på at arrangere en bytur i Malmø??? Vil jo gerne bese varen inden jeg evt køber den*S*
Guest thomas Besvaret December 30, 2004 Rapporter Besvaret December 30, 2004 Øhh Palle, nu kan det godt være at det er længe siden du har svaret herinde, men jeg er faktisk helt sikker på at du tager fejl!!! Så tør det dumme grin af du!!!;) Og Springer! Hvad med lørdag d. 1ste
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu