Jump to content

RISK - lørdag 6/11 kl 1900

Recommended Posts

Skrevet

Så åbner den legendariske brædtspil sæson. Første event er nu på lørdag kl 1900 hos undertegnede i Västre Hamnen men en omgang oldschool RISK. Håber vi kan få lige så godt gang i det som sidste sæson. Der er desværre så vanligt kun få pladser, så venligst vend tilbage a.s.a.p.

Besvaret

Uh, spil. Count me in! Har altid været et konkurrencemenneske, så initiativ som dette siger jeg bestemt ikke nej tak til.

Besvaret

Ja havde det ikke været for min udlandstur til Jylland havde jeg dælme været klar!!! Er helt klart på næste gang

Besvaret

Evil Toft & Black Army har igen allieret sig med cykel og whiskey, så reserver venligst en stol til mig på lørdag crazy.gif Håber dog hjemturen denne gang går bedre, end ved sidste års slag wink.gif

Besvaret

Crap...skulle have været i julefrokost indlægget...gad vide hvad der skete..

Besvaret

Malezar: Tja...*g*. Men ok...hvis i napper Robbie-Thyge, så passer jeg på konerne imens ;o)

Besvaret

Det var dog pokkers også, jeg kan desværre ikke den aften (eller tør jeg bare ikke møde op?). Jeg var ellers klar på at forsvare min position fra sidste gang ... var det en sidsteplads?

Besvaret

Hmm, Susan mindede mig om at det er første gang svigermord skal se lejligheden og at hun ikke har besøgt os i et par år så det var måske en god ide at være hjemme. Det tror jeg godt jeg ved hvad betyder ;-) /Søren

Besvaret

Hep, det kunne være at det var noget for mig. Verdensherredømmet og kold øl er en fantastisk blanding... Skriv mig på! Jeg har ikke været med til nogle arrangementer endnu så det er vel på tide... - Lars

Besvaret

Tak for de festligt indslag Gio. Er det bare snak eller er på eller ej? Vi er: Thomas Toft (sort hær) AJ Lars C Undertegnet (grøn hær) En plads kvar, som der er en måske tilmelding til. Stedet er Salongsgatan 20E i Västre Hamnen. Det kan være lidt svært at finde, så sms evt til +45 40 363 274 når i render forvirret rundt der uden. Ses 1900 på lørdag.

Besvaret

Zeni: ren snak. Jeg er pokkers u-social og flytter alligevel snart. Så forvent en lind strøm af "sjove indslag" fra min side løbende wink.gif Jeg kommentarer bare på indlæggene, da jeg ikke går ud fra dette er forbudt selvom jeg ikke har givet tilkende jeg vil deltage!? *s*

Besvaret

ha det betyder at jeg er på... og jeg vil gerne være lyserød ligeso mine taster på mit keyboard ligenu!!! nåh ok, skulle nok ikke have spist de svampe alligevel...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...