ccdj Skrevet April 21, 2005 Rapporter Skrevet April 21, 2005 Hejsa !! Ville høre om nogen herinde bor i Skurup eller nærliggende små byer?? Er selv ved at flytte til Skivarp efter 3 år i Malmö. Og det eneste jeg kunne finde herinde i "gamle" tråde var noget om den lokale pizza bar i Skivarp.....Det kunne være rart at vide om der bor andre Danskere *LOL* Smil fra Christina
Kim H Besvaret April 21, 2005 Rapporter Besvaret April 21, 2005 Hejsa Christina, Jo, der bor indtil flere danskere i Skivarp. Selv har jeg boet her siden julen 2003 - altså snart halvandet år. Jeg bor her sammen med min kone. Der er vi ganske tilfredse med. Hvis du tror, at jeg kan svare på konkrete spørgsmål, så spørg ... Velkommen til byen ...
ccdj Besvaret April 21, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret April 21, 2005 Hejsa Kim Det var rart at høre :o) Vi har ikke nogen konkrete spørgsmål sådan umiddelbart, men det er rart at vide. Der er nogen man kan spørge hvis der skulle dukke noget op. Så jeg takker på forhånd ;o) Vi er ikke "landet" i byen endnu, vi skal ned og skrive købskontrakt under på Lørdag. Men inden for de nærmeste par måneder flytter vi. og så forresten er jeg bare nysgerrig ....Hvornår lukker den lokale ICA??? hvis du lige vidste det. Hilsner herfra
Kim H Besvaret April 22, 2005 Rapporter Besvaret April 22, 2005 Hej Christina, Jeg er meget overbevist om, at "vores" ICA lukker kl. 19 på hverdage. Lørdag og Søndag mener jeg, at det er kl. 15.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu