Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej! Jeg er ved at shoppe lidt rundt efter en Villa/Hem forsikring til vores hus i Staffanstorp, som vi flytter ind i på fredag. Har været rundt på forskellige hjemmesider, bl.a. Konsumentverket. Umiddelbart kan jeg ikke finde de store forskelle selskaberne imellem, så jeg ville lige høre om der var nogle af jer der havde gode/dårlige erfaringer med nogle selskaber? Af de tilbud jeg har fået indtil videre er det Länsforsäkringar der er billigst. Mvh Ashleigh

Besvaret

Ashleigh, Jeg har mit hus og mit indbo forsikret hos Länsförsäkringar. Jeg opfatter selskabet som rimeligt seriøst uden at være dyrt. Vi har haft en oplevelse med en stor 3-lags rude, som blev knust. Vi måtte betale selvrisikoen - selvfølgelig - men alt foregik uden problemer/vrøvl. Så - hvis du ikke hører noget bedre fra andre - så brug Länsförsäkringar (også selvom det er besværligt at skrive på et dansk tastatur).

Besvaret

Hej Ashleigh Vi har også kun haft gode oplevelser med Länsförsäkringar, så dem kan jeg kun sige god for. Fik stjålet min taske og cykel med 2 ugers mellemrum 1 måned efter vi tegnede forsikring hos dem, der var ingen problemer alt gik smertefrit. Mvh Leon

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...